mandag 10. mai 2010

Sommerblomster på trappa

Glemte jo helt å vise dere at jeg til og med har plantet litt sommerblomster i en urne på trappa! På en nybeisa trapp faktisk (legg merke til hvor fint vannet legger seg ..hihi..)  ;) Har plantet en nydelig lille spansk margritt, en hvit "million-bell" og en stilig eføy!
Smiler for meg selv hver gang jeg går ut av døra hjemme og ser sommerblomstene som er på plass, og kan ikke vente til jeg får plantet enda litt flere sommerblomster. Men tør ikke riktig enda... det er greit med denne som bor under tak i carporten min.. men det er fortsatt ganske kjørlig om natta.. så de som skal bo ute under åpen himmel må jeg nok vente en uke til før jeg tør å plante :)

Ha en fin dag:)

Klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Blomster er så koselig. Gleder meg til den hersens frosten slipper helt taket ( idag var det 2 grader kl 0900) slik at jeg kan plante litt på verandaen uten frykt for at de kommer til å fryse ihjel! Vil ha sommer! NÅÅ! :)

    SvarSlett
  2. Hei Hege! så hyggelig å komme over bloggen din! Koselig å følge veien til bryllupet deres :)

    Det er bare å titte innom bloggen min også, men den dreier seg nok stort sett om den lille krabaten vi har fått i hus; Nils :)

    Ha en fin fin mandag! Jeg kommer en tur innom igjen :)
    klem Julie

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble, å heldige du som har fått beisa, vi må ta ett strøk på verandan bare det blir vær til det. Eføyen var stilig =)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Hehe, det var veldig tilfeldig at jeg kom over siden min. Jeg er jo hjemme i permisjon, så titter mye innom forskjellige blogger.

    Syns du var så ulik deg på bildet, men ble jo sikker når jeg så navnene deres på invitasjonen :)

    Ja, Nils begynner å bli veldig stor. En skikkelig klisje, men tiden går så fort! :)

    SvarSlett
  5. Kjempe fint! Jeg plantet for flere uker siden jeg....og det har faktisk gått veldig bra:) Ha en fin fin dag! Klem

    SvarSlett
  6. Virkelig fint! Har både beising og utplanting på tapetet jeg også, og håper jeg skal få gjort det før den syttende :)

    Ha en blomstrende uke!

    SvarSlett
  7. Hei, og takk for hyggelig besøk på bloggen min:) Kjekt at du vil være med på give awayen.
    Så koselig blogg du har:)
    Ha en flott uke, nyt synet av de fine sommerblomstene dine:)
    Randi

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)