fredag 21. mai 2010

Lyst på noe nytt..

Jeg er virkelig i "vil ha noe nytt" hjørnet om dagen... titter og titter og titter og finner jo såå mye fint jeg kunne tenke meg.
I dag har jeg vært inne på Bruka Design sine sider http://www.brukadesign.se/ og tittet. De har jo så mye fine boller, og også postkasser. Og det er nok de 2 tingene jeg forbinder mest med Bruka Design;
Nemlig stilige boller med tekst på og postkasser...
Greit at det ikke er noe forvirring rund hva som skal være oppi bollene...
Liker disse bollene veldig godt... sikler på dem i flere år faktisk...
En slik postkasse var jeg faktisk så heldig at jeg fikk til jul av ei venninne, så nå jobbes det med å finne en lur og stilig måte å få hengt den opp på... Må se å få den ut... den postkassen vi har nå er ganske trist for å si det sånn... skal holde dere oppdatert, men er redd det kan ta litt tid.. hihi..;
MEN det jeg oppdaget da jeg var inne på Bruka Design sine sider er jo at det viser seg at de har jo sååå mye annet også..;
Alt fra spisebrett hvis du skal overraske din kjære med frokost på sengen...
Du kan få serviser i utallige farger..
Eller hva med en liten seilbåt som gave hvis du skal besøk en hytte ved vannet i sommer...
En liten ekstra kjøkkenplass om det trengs...
Eller noen lykter... enten til deg selv eller noen andre som fortjener det...
(Alle bilder er lånt fra Bruka Design www.brukadesign.se)

Som dere ser er Bruka Design mye mer enn disse stilige bollene og postkassene...lurer på om det er noen av butikkene i Norge som har noe av dette?
Det jeg vet er at jeg gleder meg til nyhetsbrev fra butikken New Enland Style som har fått Bruka Design Boller og Postkasser i sin sommerbutikk...og det spørs nok om jeg ikke må gi etter og kjøpe noen stilige boller herifra.. ;)
Vel, 1 arbeidsdag igjen før langhelg:)
Håper været viser seg fra en bra side, slik at vi kan komme et godt stykke på malingen av rekkverket! Plenen trenger også en klipp... noen har kalka den litt..og siden har det regnet masse..så det syntes..hihi..

Ha en fin dag!
Klem
post signature

10 kommentarer:

  1. Veldig mye fint....og det er skikkelige ting også som tåler bruk og ikke minst oppvaskemaskin, og det liker vi.....må visst ut og "snope" litt, lenge siden jeg har hatt meg en shoppingrunde nå....God helg!

    SvarSlett
  2. Fint innlegg:)
    Bruka har masse fint utenom alle bollene og postkassene også. De har utrolig fine utemøbler!

    Nyhetsbrevet gikk ut i går kveld:)
    God helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Seilbåten har jeg kjøpt på en nettside som selger modell båter/fly osv...men det er lenge siden så jeg husker desverre ikke adressen....

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har plukket at fra Bruka. Er utrolig glad i det merket selv. Har både postkasser og bollene m "Godis", "snacks", "Chips". De er flittige i bruk !!

    Riktig god pinse! klem Vibeke

    SvarSlett
  5. Jeg holder jo på å "ferdigstille" leiligheten, og da er det mye sånn "småting" som må til :)Så jeg skal på tur med kredittkortet en av dagene snart :)

    SvarSlett
  6. De har masse fint, farlig masse ;)

    God helg =)

    SvarSlett
  7. Åhh, alltid lyst på noe nytt jeg også :o)

    Ønsker deg en riktig fin pinse.
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  8. De har så mye fint! Dessuten synes jeg man får god kvalitet i forhold til hva man betaler. Liker veldig godt de tøffe lyktene. :o) Kjøpte meg nettopp en stor blå bolle. Den har blitt ungdommens favoritt til popkorn!

    Ønsker deg en deilig søndagskveld!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Mye fint hos Bruka,ja!
    De postkassene er flotte!

    Her vokser også vår plen i rekordfart...skulle tro den fikk kraftfor!
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei Hege.
    Tror du er den eneste som ikke har fått HV gaven. Og har purret utallige ganger på din HV. Men ser nå at hun har lukket bloggen for andre enn inviterte gjester, kanskje hun syntes jeg maste mye?..
    Uansett: Synes det er trist at enkelte melder seg på, og ikke fullfører det, for jeg vet at hun har fått gaven sin selv.

    Vet du Hege: jeg vil sende deg en gave fra meg, det blir jo ikke akkurat hemmelig-venn,
    men synes likevel du fortjener en gave, du som alle andre!
    Jeg gjør det fordi jeg ØNSKER Å gjøre det, og ikke for at jeg føler jeg MÅ det.
    Sånn at du vet det!!! Skal se hva jeg finner i løpet av kort tid.

    Klem fra meg!!!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)