onsdag 19. mai 2010

Mer inspirasjon...

For tiden har jeg skikkelig "katalogdilla", dvs at jeg har lyst på litt nytt og titter igjennom alt jeg finner av kataloger fra koselige butikker!
I dag var det Home & Cottage sin tur. De har jo både nettside (http://www.homeandcottage.no/) og blogg (http://blogg.homeandcottage.no/). Så det er bare å ta en titt, masse deilig sommermøbler er i den nyeste katalogen og det er bare å drømme seg bort...
Bildene under er lånt fra nettsiden til Home & Cottage.

Denne stolen falt jeg pladask for... den så sååå deilig ut..! Tenk å fylle denne med puter og ta en liten lur i skyggen en deilig sommerdag...!
Ellers har de fått de flotte jumbokoppene, lurer på om jeg må kjøpe noen sånne gitt... det er jo såå stilige:) Må bare finne en god grunn til å fylle opp kjøkkenskapene litt til.. ;)
Kurver og håndklær etc får man vel heller aldri helt nok av..*kremt*... Rart det der...hihi..
Ser ut som om jeg må ta turen til Home & Cottage snart gitt....Det har jo kommet så mye fine sommervarer, og det må jo være lov til å fornye litt til sommeren...;)


Ha en fin dag i det deilig sommerværet!
Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Hei, så lekre bilder. Ja, enig de har utrolig mye fint. Jeg går og drømmer meg bort i alle deres flotte produkter.
    Ha en fin dag!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. Hei. Så flott stol. Skulle gjerne ha hatt en slik jeg også.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Kuuul stol. Den har jeg lyst på ute på verandaen. Vet ikke helt hvordan det hadde latt seg gjøre å feste den i betongen, men det man vil får man altids til :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du koser deg med katalogen vår - det er jo akkurat det vi håper på! At folk skal kunne kose seg med den og drømme seg vekk litt :) Hjertelig velkommen til butikken naturligvis, men vi sier oss godt fornøyd med at vi har oppnådd en drømmende leser, vi!

    Takk for de fine ordene!

    PS: Jeg har vært å tatt litt bilder i butikken på Alnabru i dag og nå skal jeg straks avgårde på fotoshoot til neste katalog, så her er det bare å følge med på bloggen.

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Kjekt å drømme seg litt vekk i kataloger..., mye lekker hos Home and Cottage.

    Ha en fortsatt strålende uke.

    SvarSlett
  6. En sånn stol hadde vært noe du.
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)