tirsdag 25. mai 2010

Nydelige tulipaner har tittet frem..

Selv om jeg i hovedsak har malt og malt og malt i helgen, har jeg også vært ute å fotografert årets tulipaner... Disse rosa og hvite har jo bare blitt helt nydelige, håper de klarer seg til bursdagfeiringen til søndag da besteforeldre og slikt kommer... de blir jo alltid så imponert over blomster :)
Ellers så kommer både alium og tulipaner i blomsterbeddet mitt også, så nå begynner det å bli skikkelig koselig å holde på i hagen...
Hadde bare plenen kunne vært knallgrønn uten å vokse.. hihi... jeg klipte på fredagen.. men allerede i dag kunne den trengt seg en omgang... men får vel drøye til litt nermere helgen!
Ellers er det jo veldig deilig at det allerede er tirsdag i dag, ønsker at alle uker skal være som denne; helg; lørdag, søndag og mandag, og jobb tirsdag til fredag... nydelig! Men nå er det vel slutt på nydelige fridager i mai.. men det var deilig så lenge det varte ;)

Ha en fin dag!
Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg så noen aldeles nydelige tulipaner nede i sentrum da jeg måtte gå og hente bilen min igår. Knallrosa og røde om hverandre, og ganske store. Syntes de var kjempeflotte. Synd jeg ikke hadde kameraet med meg :)

    SvarSlett
  2. Furtfurt 1.kommentaren min ble borte, så da skriver jeg ny ;)

    Flotte tulipaner, jeg å vil ha! Må huske å sette løk,blir fristet av slike bilder.
    Enig med deg,alle uker skulle vært som denne.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)