tirsdag 25. mai 2010

Planting hos mormor

Jeg fortalte jo at jeg skulle plante hos mormor 17.mai helgen!! Men jeg glemte jo helt å dele bilder med dere. Ble ikke de aller beste bildene, litt raskt knipset på 17.mai da vi skulle ut for å se barnetoget... Det ble iallefall 2 krukker, den ene i litt lillatoner;
Den andre fikk litt mere rosa-toner, mens hvite blomter og eføy gikk igjen i begge pottene, eføyer syntes jeg gjør veldig mye ut av seg:
Mormor ble veldig fornøyd, hun rekker jo ikke med så mye lenger og er som andre gamle damer veldig glad i blomster, så dette var nok en 17.mai gave hun satte pris på.
Slik så forresten kassen jeg hadde med meg hjem ut...;
Masse fine blomster :)
Nå har hun bestilt flere, så håper jeg finner noen fine til hun kommer på besøk for å feire meg på søndag!
God Natt!
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Veldig flott du har fått plantet hos mormor, da ble hun vel glad kan jeg tenke meg. Du må gjerne komme en tur å plante litt hos meg også:):)

    Har du bursdag til helgen du??:)

    SvarSlett
  2. Så snäll du är och fint blev det! Min mamma kommer hit till helgen och då har jag tänkt att få lite hjälp att planta. Så bra att nyhetsbrevet kommit. Du får kose dig med dina val. :-) Ha en fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  3. Det er veldig koselig med blomster. Skal få noen nye blomster ut på verandaen snart vi også :) Det begynner å komme seg hjemme i leiligheten nå :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)