tirsdag 11. mai 2010

Roser på Coop, løp og kjøp!

Da jeg var på Coop Extra i går så kom jeg over et medlemstilbud til Coop medlemmene, nemlig 20 roser til 59 kr :) Det begynte å blitt litt skralt med utvalget av fager, så jeg valgte meg en litt uvanlig farge, nemlig gule roser:)
De var virkelig fine, satte dem i vann i går, og idag hadde de begynt å springe ut :) Jeg har aldri klart roser, helt til jeg fikk et skriv fra Mester Grønn om at ny forskning sa at roser skulle i kaldt vann, og ikke i varmt! Etter jeg begynte med kaldt vann så holder rosene her i huset også :)
Idag har jeg forresten grunnet ferdig rekkverket!! Så deilig, veldig kjedelig å grunne, for da skjer det jo liksom ikke noe som andre ser!! Nå er det "bare" 2 strøk maling igjen...*sukk*..Første strøket med maling er vel litt morsomt..hihi.. for da blir det jo farge.. :) Men nå er det jo bare meldt regn fremover, jeg som har lagfri etter i morgen, og tenkte jeg skulle pusle ekstra mye ute siden jeg hadde fri... men neida ;)
Vel vel.. været kan jo snu, er jo lov til å håpe :)

Nå ser jeg på frustrerte fruer, og så er det vel snart natta... :)

Klem 
post signature

7 kommentarer:

  1. Nydelig bukett hege - og takk for tipset:-)
    Tusen takk for koselig besøk hos meg,
    alltid koselig å høre fra deg!
    Ja her har jeg vasket vinduer idag, imorgen skal jeg også male - så hååper været holder seg...
    Ha en fin tv-kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Nydelig bukett, og takk for tips om kaldt vann!
    Kos deg i langhelgen og vi får håpe på litt opphold slik at du får malt litt:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Nydelige roser... og jeg hiver meg på; takk for tipset om kaldt vann - egentlig ikke så ulogisk; de skal jo settes kaldt om natten for å holde lenge... er det ikke slik?

    Kos deg med maling, det fikk jeg også gjort litt av i dag!

    SvarSlett
  4. Det med kaldt vann fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte roser sist, de har stått i 2uker i dag, rekord her i huset.(har satt de i lunka vann før)

    Håpe du får sol så du får malt ferdig =)

    SvarSlett
  5. Jeg elsker roser. I alle farger. Favoritten er kanskje de som er lyserosa, med en litt mørkere "kant"... Men det er bare såvidt. :) Må visst ut på medlemstilbudjakt ja :) Takk for tipset

    SvarSlett
  6. Nydelige roser!
    Og flotte blomster du har ute i innleggene under!
    Må se og få gjort noe med det jeg også! Her står det bare noen visne påskeliljer utenfor inngangsdøra...ikke bra!!!:)
    Ha en finfin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. Flotte roser, må visst ta en tur på Coop. Kaldt vann altså, stadig noe nytt å lære.
    Ha en fin langhelg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)