onsdag 26. mai 2010

Sommer med Gant

Idag kom jeg tilfeldigvis snublende over siden til Gant Home ( http://store.gant.com/ ).
Jeg velger å tro det var sjebnen som ville at jeg skulle svinge innom..hihi.. for her var det som alltid mye fint! *sukk*
Sjekk denne deilige stolen med både pute og pledd med stjerner! Jeg har selv slike puter... elsker dem :)
Her kunne jeg godt kost meg med en kopp te og dag været var litt ruskete...
I bak-kant så jeg også noe stilig, nemlig en tekopp og en tekanne med blå stjerner...
Syntes disse var veldig stilige;
Samme var i grunn denne koppen, jeg er virkelig gald i blått, og veldig gjerne litt mørkeblått.. men mørkeblått blandet med lysere nyanser av blått er også veldig stilig :
Ellers kunne jeg trengt en dupp i denne sengen akkurat nå kjenner jeg, trøtt og daff... men men.. det pleier ofte være sånn etter lunsj! Stilig sengetøy...!
(alle bilder er lånt fra http://store.gant.com/ )
Om dere vi se flere godbiter så anbefaler jeg å ta turen innom Gants side ; http://store.gant.com/  Her var det masse snaks!

Ha en fin dag!

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Heisan Hege,

    Så mye fint du viser. Er veldig glad i blått selv (har inlleg om det i dag), og nesten alt m stjerner er kjærkomment her i huset :o)
    La deg på bloggrollen inne hos meg (og som følger) - så blir det letter å følge deg videre!

    Riktig god lillelørdag! Vibeke :o)

    SvarSlett
  2. Så mye fint. Er ikke supergla i den maritime stilen til huset, men skulle veldig veldig gjerne hatt en hytte ved sjøen med denne stilen :)

    SvarSlett
  3. Hei der Hege:-)
    Veldig sommerlig med blått og hvitt. Gant er klassisk og alltid lekkert!
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  4. Så mye fint! Her var det mye jeg kunne tenkt meg.
    Tusen takk for hyggelig hilsen du la igjen hos meg.
    Klem Elizabet

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)