mandag 21. juni 2010

Brudebukett og annet småplukk

Jeg har kommet litt tilbake inn i bryllupsplanleggingen igjen nå! Har vært en periode nå som jeg ikke har orket å ta i det.. men nå ser det ut som gleden har kommet litt tilbake nå :) I helgen prøvesmaket vi middag og vin, aldri hatt så mange vinglass til maten noen gang, tror vi brukte det vi fant av vinglass på hytta... 4 hvite viner til forretten og 3 røde til hovedretten!
Ellers har jeg å begynt å tenke litt på brudebukett og blomster igjen også...
Lurer rett og slett på en slik forholdsvis enkel tett hvit rosebukett... med litt grønt og perler/diamanter...slik som disse 2 under :
Og tillegg kanskje 1 stk slik blå/lilla orkide fint plassert på buketten;
Eller noen små klaser med Hortensia innimellom de hvite rosene:
I kveld skal jeg prøve å gjøre ferdig selve innbydelsene, har ca 10 stk igjen, så det burde jo gå ganske fort :)
Så gjenstår det "bare" å formulere en innbydelse til middagsgjester og en til kaffegjester.. og feste de inn i inbydelsene :)
Skal bli deilig å få orden i sakene :)
Ha en fin dag!
Klem

post signature

5 kommentarer:

  1. Skjønner at du kan bli lei - min søster skal gofte seg i mai i fjor, og har begynt å planlegge litt. Ser for meg at jeg kan komme til å bli sendt ut i ærend både hit og dit i tiden fremover :D

    SvarSlett
  2. Blir mye å planlegge ja...- syns bukett nr.1 er finest:-)
    Men DERES dag og og ditt valg av bukett;-)
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Nydelige buketter du viser!! Hvitt er jo alltid en klassisker, og alltid like fint! Lykke til med planleggingen:-) klem Stinemor...

    SvarSlett
  4. Er så gøy å følge dere i planleggingen! Er sikker på at bryllupet kommer til å bli helt nydelig!

    Har en liten utfordring til deg på siden min, du velger selv om du gidder å ta den eller ikke :)

    Ha en fortsatt fin fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  5. Oj...nydelige brudebuketter...hadde gått for en av de hvite...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)