torsdag 17. juni 2010

Mye kan skje på 1 uke...

Som overskriften sier kan mye skje på 1 uke!
Vi har rukket å legge ut den andre familiebåten, så nå er begge båtene på vannet og klar for sommeren, så nå er det vel bare å vente på sommeren... Dette bilde tok jeg mes sambo og pappa jobbet med å få ting inn i båten! Ikke så mye som minner om sommer... heller litt høstlig preg.. men men.. været får man jo ikke gjort noe med...
Ellers har jeg rukket å ha halsbetennelse og forkjølelse... akkurat som om det var det jeg kunne tenke meg å bruke tiden på.. hehe.. den er heldigvis så godt som borte nå...
Jeg har også hatt det værste migreneanfallet jeg kan huske, har de siste årene levd på migrenetabletter som er kjøpt reseptfritt i sverige.. men denne runden beit de ikke på, så måtte bite i det sure eple og bestille meg en legetime... Men nå er jeg iallefall godt rustet mot neste anfall... både tabletter, nesespray og SPRØYTE!! Hjelp! Den sprøyten burde i grunn være skremmende nok til at migrenen ikke turde å komme...;)
Ellers er det fortsatt blomstene mine som får gjennomgå etter at jeg fikk mitt nye kamera! Elsker å ta bilder med mitt nye Eos 550d, skulle bare ønske jeg var litt flinkere både til å ta bilder, bruke funksjonene på kamera og til å redigere i Photoshop etterpå. Men er det ikke så at øvelse gir mester? Så det er vel bare å fortsette...
Jeg har også rukket å være på Outletet i Vestby gitt... og jeg ble veldig positivt overrasket! Det outletet i Vestby som allerede har vært der en stund syntes jeg er dårlig, men dette var virkelig bygget opp som det amerikanske outletet jeg har vært på. Det var en liten by hvor alle butikkene hadde egne butikker og man måtte ut og gå imellom! Syntes konseptet og de fleste butikkene var veldig bra! Men såklart det blir jo aldri like stort eller billig som i USA, men jeg likte det veldig godt!
Priseksempel kan jeg jo å gi, jeg kjøpte meg akkurat en GANT skjorte på Steen og Strøm i Oslo... den kostet 850 kr... da jeg var på outletet kjøpte jeg meg en til... den kosta 480... Men jeg føler ikke det var alt som hadde like bra pris som dette! En annen ting jeg ble positivt overrasket over var at de hadde mye i de største størrelsene, og jeg kunne velge skjorter i størrelse 46 :)
Så en tur dit anbefales... men kanskje ikke på lørdag i regnvær... hihi..
I helgen skal vi på hytta med våre forlovere, mannens forlover er kokk og skal lage de 3 rettene vi tror vi skal ha i bryllupet OG vi har kjøpt inn flere forskjellige vin.. så meningen er jo at vi skal kose oss og prøvesmake hvilke viner vi skal velge til bryllupet! Ser for meg at det kan bli veldig koselig..og jeg gleder meg masse til lørdagen og testing av bryllupsmenyen med vin...men kanskje ikke så mye til søndagen..for jeg er ikke så god på vin.. hihi..:)

Ellers må jeg få takke for alle koselige kommentarene dere har lagt igjen i det siste..det er jo dere som får meg til å ville blogge litt :)..selv om jeg har vært veldig dårlig på å skrive her siste uka, og enda dårligere på kommenterer og titte innom bloggene deres..sukk..! Det går litt opp og ned:)
Ønsker dere en god ukes-slutt :)

Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Nyydelige bilder du viser..
    Uff migrene er ikke noe godt.
    Jeg hadde grusom hodepine for et par uker siden. Var så vondt at jeg kastet opp. Og måtte gå rett og legge meg. Så den dagen måtte jeg gå glipp av frustrerte fruer. Og det sier seg selv at da var det ille ;)

    Masse god bedring hvertfall :)

    Klem C

    SvarSlett
  2. Åj - skal si du har rukket mye siden sist. Håper migrenen letter. :) Kjekt å se du leker deg med kameraet. Jeg holder på å spare til nytt kamerahus - Nikon D700. Og da må det spares gitt :)Må ha det klart til min søster gifter seg i mai neste år. :)

    SvarSlett
  3. Heihei:D

    Nydelige bilder og en flott blogg:D Mitt første besøk her hos deg!

    Ser du også planlegger bryllup:D Det var noen nydelige invitasjoner! kjempeflotte:D

    Ha en flott torsdagskveld!

    Silje

    SvarSlett
  4. For et herlig innlegg Hege!
    Vel, det med migrenen og halsbetennelsen - ja det håper jeg du får slippe unna fort fort!! God bedring!
    Og så flotte bilder av de lilla ballene!!
    Moro Hege at du også hadde de i innlegget nå!!
    Så gøy at du fant deg mye fint på Outlet, men som du sier kan det vel neppe sammenliknes med de i USA, men at dette var et fint sted var moro!! Så gratulerer med vellykket shoppingrunde :))
    Ønsker deg en vidunderlig fin helg, med prøving av bryllupsmenyen - kos deg masse og ha det herlig!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  5. Håper du snart blir frisk igjen...kos deg på hytten!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder Hege - og håper du føler deg bedre:-)
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)