onsdag 9. juni 2010

Norwegian Outlet på Vestby

Nå har endelig Norwegian Outlet kommet på plass i Vestby, og jeg er redd for at jeg må ta turen dit veldig snart... er jo ikke mer enn en 25 min unna der vi bor...
Etter å ha tittet litt i konseptet virker dette mye bedre enn outletet som allerede ligger på Vestby. Syntes ikke det var allverden å skryte av.. for å si det sånn...! Men konseptet her virker mere som i USA, altså har alle merkene har sine egne butikker! Mye mer ryddig og oversiktlig :)
Det spørs alikvell om jeg har litt for høye forventninger til denne butikken... det blir ofte sånn når man har vært på disse fantastiske outletene i USA!
Men det er jo lov til å håpe at dette kan være noe i samme kategori.
Over kan dere se merkene som finnes på outletet, og jeg skal fint klare å finne meg noe her tror jeg :)
Har du vært på det nye outletet på Vestby?

Vil dere ta en titt på siden dems kan dere gjøre dette her:)
post signature

9 kommentarer:

  1. Herlig! Tror jeg snart må ta turen over fjorden!
    Så meg straks ut noen favorittmerker:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Oj så fantastisk....hvorfor bor ikke jeg nærmere....du får gi en tilbakemelding om hvordan det var...

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har en slik butikk i nærheten!

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg! Varmet veldig! Så kjekt at du liker bloggen min!

    Ønsker deg en fin juni dag!

    SvarSlett
  4. Sikkert en spennende butikk:)

    Du ass' skulle ikke sende noe til meg i retur dah!!
    Men det var kjempekoselig gjort av deg!! Så tusen takk:))
    Har vært bortreist noen dager, så yngstemann hadde åpnet MIN pakke da jeg kom hjem... Så jeg måtte bli litt streng og si at man åpner ikke andres pakker sånn uten videre!!!

    Klemmer i haugevis fra meg:)))

    SvarSlett
  5. Hei, Hege! Takk for hyggelig hilsen:)

    Ser ut som en spennende butikk! Ha en riktig FIN helg!!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Hejsan! Säg till så snabbt du varit där. Jag vill ha full rapport! :-) Det frestar väldigt att åka! Ha en fin måndagskväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  7. Lukter svidd kreditt kort ;)
    Jeg har ikke vært der, men min kjære har - og han kom ikke tomhendt hjem for å si det slik :)) Jeg håper du finner noe fint der Hege!! God shoppingtur - når enn det måtte bli :))
    Ønsker deg en herlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. så det var stas å være der :-) kjører stadig forbi..og det var sikkelig kø kaos på åpningsdagen.:-)

    SvarSlett
  9. Her ser det jo ut til at du kan finne mye fint ja:)

    Ønsker deg en riktig fin uke videre:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)