torsdag 3. juni 2010

Strandblomster..

Vi la ut båten i går... og mes sambo herjet med tau, wire, fendere og andre morsomme saker så drev jeg å knipset litt.. hihi... sånn er det når man har fått nytt kamera.. hihi
Disse blomstene betyr virkelig sommer og sjø for meg... de er ved vannet ved hytta hver sommer, og jeg elsker å plukke med meg en bukett av disse opp på hytta når vi er der... Vet ikke hva de heter.. men siden de vokser nede ved vannet og stranden kaller jeg dem bare strandblomster :)
Syntes de var sååå fine.. og med sjøen i bakgrunn da... nei.. det er tydelig at det faktisk går mot sommer.
Blomster, blomster og blomster...
For å vise dere at det faktisk var vann der også, så måtte jeg snu om fokus også, slik at dere kan se at vannet også...
Var faktisk deilig å kjøre båt i går også.. selv om det bølget veldig... det var tydelig at sommeren er på vei... gjorde ikke noe at det sprutet litt engang!!
Deilig!
I morgen skal jeg på tur med jobben... fredag - lørdag... er ikke helt motivert... strengt tatt aldri motivert til å bruke fritid på jobben... der er jeg trods alt for mye fra før av... men men.. overlever nok!

Ha en fin kveld!
Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du tar. Strandnelliken er jo kjempefin også da. Ønsker deg en superfin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Skjønne bilder :)
    Tar jeg ikke helt feil heter blomsten Strandnellik.
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder Hege!
    Og helt enig, disse blomstene er virkelig sommer!
    Heldig dere som har båt! Skulle gjerne også hatt en, men det er liksom aldri blitt helt prioritert...
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Hei, hei!

    Kjempenydelige bilder!!
    Veldig koselig at du er med på min give away.
    Ha en strålende uke :)

    klem

    SvarSlett
  5. Morro å leke seg med kamera..og strandnelliken er jo bare vakker.:-) bildene ble flotte .:-)

    SvarSlett
  6. ja blomstene heter altså strandnellik - nydelige bilder!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)