tirsdag 1. juni 2010

Tusen Takk Herlige Tulip!

Jeg meldte meg på "hemmelig venn" hos Tulip for en stund tilbake.. og jeg sendte avgårde pakke, men jeg mottok aldri noen pakke i posten!
Må inrømme at jeg syntes det er litt dårlig av folk å melde seg på noe sånt uten å gjennomføre, men sånn er vel enkelte.
Jeg fortalte Tulip at jeg ikke hadde mottatt noen pakke, og slik jeg forsto det så var det flere av oss... så det er altså flere som melder seg på sånt uten å holde "løftene" sine..

Vel vel tenkte jeg, jeg overlever dette, men har ikke noen umiddelbar trang til å melde meg på noe sånt igjen.. hihi...
Tulip sa hun skulle sende meg noe, men det er jo ikke hennes feil at enkelte ikke følger opp, så jeg sa at det var veldig snilt, men det behøvde hun ikke å gjøre...
Men i går hadde jeg fått pakke i posten :)
Jeg rakk bare ta noen dårlige mobilbilder i dag tidlig.. men her ser dere hva herlige Tulip har sendt meg :
I postkassen dumpet et koselig kort med en koselig pakke, med litt stæsj til badet mitt:) Og jeg lurer på om du har vært flue på veggen her eller noe..vi har savnet en neglskrubb...etter arbeid i hagen uten hansker og malejobbing så har vi virkelig savnet en neglskrubb :)

Så jeg sier igjen Tulip, helt unødvendig av deg å bruke tid og penger på en liten gave til meg, men veeeeeldig koselig når du først gjorde det!! Tusen takk :)

Vil dere besøke bloggen til Herlige Tulip ( hihi..) så kan dere gjøre dette her

Tusen takk igjen!

Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Hei hopp!
    Takk for titten i den søte bloggen din. Liker kakeoppskriftene spesielt godt ;) Ser nydelig ut med marengskake, slurp!

    Ha en finfin tirsdag!
    Klem Karina

    SvarSlett
  2. Så fin gave - og velfortjent :-)
    Ha en fin dag Hege,
    klem Hege:-)

    SvarSlett
  3. Aj, så irriterende med flok som ikke holder hva de skal ja, men godt det finnes slike tulliper da, som lyser opp hverdagen igjen:) Var veldig koselig gjort og fin trøstepremie var det og!
    Herlige kaker du viser for tiden altså, dårlig gjort:)

    Ha en strålende dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hmmm...jag kommenterade just men den verkade försvinna...ja, ja nytt försök!
    Vilken god tårta du har gjort nedanför. :-) Det är härliga dagar att vara mammaledig nu men jag börjar ju jobba till hösten så då blir det vardag på mig också! :-) Ha en skön kväll vännen! Kram Alexandra

    SvarSlett
  5. Åå, så omtenksomt av Tulip, flott gave var det også! Syns det er rart at folk har samvittighet til å snylte på den måten jeg..

    Ønsker deg en fin kveld!!

    SvarSlett
  6. Koselig at gaven kommer til nytte, ja! Negleskrubb er viktig å ha i disse "grave-i-jorda-tidene!"

    Klem, og tusen takk for fine ord...Rødmer nesten her jeg sitter!!!:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)