onsdag 2. juni 2010

Utfordring fra NIB - Stilleben

Jeg tenkte jeg skulle delta på utfordringen fra NIB denne gangen, tenkte at en "styla flate" måtte jeg vel kunne finne i huset... men det var ikke så lett! Kanskje jeg ikke har et stilleben ??
Vel.. jeg endte opp med sjenken min som akkurat har fått nye rosa Lene Bjerre lys :)
Dette kjennertegner meg ganske godt, blomster og lys! Dette er noe jeg elsker! Jeg er ikke kjent for å ha for mye dill, og det syntes jeg gjenspeiles her på sjenken min.
Orkideene er jo så nydelige nå, denne har jeg faktisk fått igjen og den har blomstret over 1 mnd nå..Kjempestolt.
Dette er iallefall mitt bidrag til stilleben-utfordringen hos NIB.
Sjenken er fylt med en duk fra Prinsess, lysestaker fra Lene Bjerre, blomstervase fra Hadeland Glassverk, lykt med kurv fra Riviera Maison og lys fra Lene Bjerre.
Vil dere se de andres bidrag kan dere se disse her.

Ha en fin dag!
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Du mener sikkert STILLEBEN, tysk ord som betyr stille liv tror jeg, ogdu har et fint stilleben der...

    SvarSlett
  2. Enkelt og pent Hege - lykke til!:-)
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Så koselig!!!! Lykke til i konkurransen!!!

    SvarSlett
  4. Syns det ble veldig fint jeg ♥ Elsker lysene til Lene Bjerre og lysestakene var og flotte!
    Herlig blomst og:)
    Enkelt og veldig flott Hege, du er kjempeflink!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det der var nydelig Hege! Stilleben så det holder!!
    Vakre vårlige farger!
    Stilig, virkelig stilig!
    Ønsker deg en herlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)