onsdag 23. juni 2010

Utfordring...

Jeg har fått en utfordring fra EndeligMamma, og siden det ikke har vært så mye sånt i det siste her, så er det jo moro å ta den, selv om jeg ikke likte helt siste punktet..hihi... Det som er litt moro med EndeligMamma er at hun fant meg her i bloggverden for en stund siden... og det viser seg at vi er gamle studievenner..:) Moro å finne gamle kjente her i bloggverden!
VEL utfordringen går ut på å skrive seks fine ting om seg selv, samt poste et bilde av seg selv man er fornøyd med...
Egentlig en ganske fin utfordring for sånne som meg som ikke er veldig god på å se gode sider av seg selv, og som iallefall aldri er fornøyd med et bilde... hihi.. så jeg prøver da..:
6 fine ting om meg:
1 - Jeg er ganske snill og omtenksom...jeg vil alltid at alle skal ha det bra, og skulle gjerne ønske at samvittigheten ikke brydde seg om alt og alle heletiden.. men det gjør den altså;)
2 - Jeg er ganske "rund"..(både utenpå og inni..haha).. og kommer som oftest overens med de fleste
3 - Jeg er kreativ og praktisk, elsker å holde på med kreative og praktiske ting.. alt fra kort-laging og scrapping, til blomster eller et murerprosjekter i hagen..
4 - Jeg er forholdsvis god på å lage mat, og jeg elsker å lage mat... sambo sier iallefall at det nå er nedtur å gå på resturant om den ikke er sikkelig bra.. for jeg lager jo bedre mat hjemme...
5 - Jeg er teknisk, og kommer godt overens med både mobiler, tv'r, pc'r, hjemmekino og andre morsomme tekniske dupedingser
6 - Jeg har tatt bårførerprøven, og hadde bare 1 feil :)
Puh...ikke lett det der.. hihi...
Og til sist kommer er bilde av meg.. :
Jeg fikk jo nytt kamera til bursdagen min, og tror det tar penere bilder enn mitt forrige altså.. hihi.. Men dette var vel ikke så galt :)

Ganske grei utfordring igrunn... tror vi alle trenger å tenke over at vi faktisk har mange gode egenskaper, selv om vi ofte føler vi ikke stekker til med noe...
Jeg vil gi utfordringen videre til disse koselige bloggerne : Thelma Louise og La ville de Mille ! Ta den om dere vil :)
Anbefaler ellers alle å ta en titt innom disse to:)

Ha en fin dag!
Klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Så pent bilde av deg :) Jeg tror jeg fikk den utfordringen der en gang jeg også, men jeg orker ikke med alle sånne utfordringer (sorry... :() så jeg overså den vel sikkert litt... Hehe.

    SvarSlett
  2. Så bra du tok utfordringn! Kjempe fint bilde var det jo også :)

    Jeg tror man har litt godt av å finne positive sider ved seg selv også, man finner jo de negative så alt for lett! Merkelig :)

    Ha en fortsatt fin dag!
    klem

    SvarSlett
  3. Så hyggelig utfordring Hege.:-) Nesten så jeg kunne skrevet de punktene selv.:-) Takk jeg tar den når jeg får tid.:-)Kos deg masse med st. hans feiring i dag.:-)Klem fra Gry.:)

    SvarSlett
  4. P.S bilde var kjeeeeeeeeempefint.:-) koselig å se mer av deg.:-) Klem

    SvarSlett
  5. FOR et nydelig bilde Hege! Vakkert!!! Og ja - DU ser snill ut!!!
    Herlig lesing og gratulerer med båtførerprøven!! Så flink du er a gitt!!
    Ønsker deg en nydelig helg og sommer kjære bloggvenn!!
    Varm klem fra Lokki
    PS for noen lekre sko du har bestilt!! Oioioi det blir flottesen altså!!

    SvarSlett
  6. Flott utfordring!
    Så rart det der, att det å finne positive ting om seg selv er så vanskelig, mens det negative kommer lett som perler på en snor!!
    Og bildet av deg var nydelig :)

    Jeg fargelegger på Letraset papir, når jeg bruker Promarkere, synes det er absolutt det beste å fargelegge på.
    Her finner du papir; http://www.unikhobby.no/product_info.php?cPath=20_342_354&products_id=6320

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  7. Okei da!!
    - hater bilder , men her har du meg og mitt;-D
    Sjekk ut dagens innlegg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. Godt jeg bladde meg videre nedover, for da ble jeg jo litt bedre kjent med damen bak bloggen også. Veldig bra tatt, og du skal virkelig ikke skjemmes ved å være foran kamerat. Du virker som en vakker kvinne- både utenpå og inni. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)