mandag 28. juni 2010

Været er en merkelig ting..

Er det noe alle prater om så er det været...!
Og jeg må si at idag kledde jeg meg sommerlig siden det var meldt sol både hjemme og i Oslo...
Gikk en tur inn på yr.no for noen minutter siden.., og søkte på oslo og fikk følgende værmelding:
Men når jeg titter ut av vinduet er det rett og slett helgrått.... Forstår at det ikke er så lett å forutsi været altså.. men været som er akkurat nå burde jo kunne være sånn passe rett...men men...
Egentlig glad det er grått.. kjedelig å støve ned inne på et kontor om det er er fint vær ute...!
Ellers er det litt bryllupskaker inne på bryllupsbloggen min idag:)
post signature

6 kommentarer:

  1. yr.no har jeg sluttet å stole på. De melder alltid feil vær. Kjekt når det blir bedre enn det de melder, men kjipt når det går motsatt vei :)

    SvarSlett
  2. Ja enig..Men nå ser jeg sola titter frem;)
    Ah bryllupskaker!Da må konditorn ta en kikk:)
    Klem til deg og fin mandag:)

    SvarSlett
  3. Ja sola skinner ihvertfall!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Været er ikke bare bare ;) Her var det meldt sol en dag men det høljet ned, men var forsatt sol på yr, veeeldig lokalt kansje? hihi

    Ha en flott dag =)

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    He he, av og til lurer jeg på om de som melder været har glemt å titte ut av vinduet ;)
    Ønsker deg en fin sommerdag, uten regn!

    SvarSlett
  6. Hei igjen.
    Du lurer på om jeg syr på bestilling....
    Det vet jeg ikke om jeg våger (finner alltid så mye feil på egenproduserte ting)
    Var det stjerneputer du evt. ville ha?
    Gi meg en liten lyd, du kan gjerne sende mail, så får vi se om jeg kan hjelpe deg....
    Ha en strålende fin helg.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)