torsdag 15. juli 2010

Litt sommergaver

Jeg har jo tidligere fortalt om S.Y - klubben jeg og noen andre venninner i Østfold har... Det står riktignok ikke for å sy.. men S.Y = Skravling &Ymse... :)
Forrige uke var jeg på skalldyraften i Halden. Kjempekoselig... Nydelige kongekrabber, sjøkreps og reker:)
Siden det er så koselig med S.y møtene, så bestemte jeg meg for å kjøpe en liten sommergave...
Ikke så alt for spennende... et kubbelys og en pakke servietter! Men sommeren er jo en tid det går mye servietter syntes jeg :)
Laget også noen kort.. lenge siden jeg har gjort det nå, det ble et badekort:
Ei søt lita bie:
Og ei på picknik..
Ganske sommerlige motiver med andre ord...!
Nå er det snart bare 1 uke igjen til litt ferie :)
Håper dere har en fin sommer!
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Så omtenksomt gjort Hege, - og såå søte kort:-)
    da tar vi ferie omtrent samtidig da:-)
    Ha en fin helg,
    klem H.

    SvarSlett
  2. Så koselig. Et kubbelys og litt servietter er jo kjempefint det. :)

    SvarSlett
  3. SÅ kost Hege - du er vel godheten selv!!
    Og de kortene - helt skjønne - du er makaløs flink altså!!
    Tenk å gå i S.Y-klubb med deg a - må være en drøm!!
    Fortsatt god sommer!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Snällt av dig! Hoppas att du njuter din semester nu!! Kram Alexandra

    SvarSlett
  5. Herlige gaver med skjønne kort. Smeltet jo helt for biejenta jeg da. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)