mandag 5. juli 2010

Litt treg blogging for tiden..

Blogg-delen av hjernen har allerede tatt sommerferie...;) Føles iallefall sånn...Det er litt aktivitet på bryllupsbloggen men lite her...
Kanskje ikke så rart, når det nermer seg bryllup, snart bare 3 mnd igjen nå gitt... sukk..
Helgen ble brukt til hytta og båt-tur... sambo badet til og med.. og båten påsto det var 20,5 grader i vannet :)
Så dette er vel det helgen min har bestått mest av :
VANN
Både i form av sjø og av regn.. hihi...

Vel.. dette var egentlig bare et lite livs-tegn fra meg :)

Ha en fin dag der ute!
Klem

post signature

4 kommentarer:

  1. Kos deg masse Hege-det er jo DET som er sommer:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  2. Vet du, nyt og kos deg - det er sommer!!
    De varmeste sommerklemmer til deg Hege!!
    - fra Lokki

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    En riktig fin kveld til deg også. Kos deg masse, det er SOMMER!!

    SvarSlett
  4. Hej Hege! Min bloggådra har också tagit semester. Hoppas att den är tillbaka nu men vi får se! ;-) Njut dagarna! Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)