mandag 16. august 2010

Bryllupskort

Kortene ble heldigvis ferdig i morgen, og i dag har jeg med meg både kort og pakke min min kollega gjennom 3 år! Han skal gifte seg i Italia neste helg. Han er selv halvt Italiens og kjæresten er helt Italiensk! Så jeg regner med at det blir et flott bryllup i vakre Italia.
Kortet jeg har laget ser slik ut :
Dette er mitt første bryllupskort, men jeg syntes det var veldig koselig å lage da jeg først kom i gang, selv om jeg sleit litt med en gang... Men når hjernen begynte å bli litt kreativ gikk det litt bedre.
Det er også første gang jeg bruker blomster på kortene mine... spennende med litt nytt.
Har også fått laget ferdig kortet til min venninne:
Det ble ble brukt lilla ark og et ark med bryllupstekster på begge kortene... men de skal jo ikke se hverandres kort, så da går det vel bra!
Bruden har fått slør til og med, samme som jeg brukte som sløyfebånd på gjesteboken på bildet i forrige innlegg.
Dette kortet fikk også en passende tekst-frase på utsiden av kortet, en søt blomst og et lite hjerte der det står "made with love".
Når blir nok ikke kortene det brudeparet legger mest merke til, men jeg syntes det er koselig å gi fra seg et pent kort :)
Nå er det 3 jobbedager før det bærer avgårde mot nord!
Ha en fin uke!
Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. både søtt og lekkert på en gang.:-) veldig fint altså.:-) koselig å få..og ja, bryllupet høres ut til å bli flott..bare fordi det er italiensk blod i begge liksom.:-) tjhiii.:-))

    en fin uke til deg.:-)

    SvarSlett
  2. Utrolig fint - og veldig koselig når du har laget det selv:-)
    Ha en fin tur:-)
    Klem, hege.

    SvarSlett
  3. Visste jeg kom til å finne noe jeg likte hos deg, og her dukket det allerede opp. Skjønne kort, med herlige tekster og farger. :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fint kort, du er flink!

    SvarSlett
  5. Så flotte og koselige bryllupskort.

    SvarSlett
  6. Virkelig fine kort :D Klart det er koselig å få forseggjorte kort på bryllups da'n!

    :D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)