onsdag 18. august 2010

Da koster vi avgårde mot nord..til bryllup!

Da driver vi å rydder og pakker, vi setter nesa mot nord i morgen tidlig, for å tilbringe en langhelg der i forbindelsel med min venninnes bryllup, hvor jeg å er forlover. Det er jo til henne jeg har laget både kort og gjestebok tidligere.
Blir spennende å både oppleve nord og min venninnes bryllup. Aldri vært i nord, og jeg har fått beskjed om at jeg kan la shortsen bli igjen hjemme gitt...
Dette skal være svolvær og kirken de skal gifte seg...
Dette blir på en måte en liten generalprøve for meg... jeg har liksom jobbet meg oppover i år, først en "vanlig" gjest i et bryllup, så forlover, og neste gang er det min til å være bruden! Og til lørdagen er det faktisk bare 8 uker igjen til jeg skal i ilden... tiden flyr...

Hvis noen har noen tips om hva man må se i Svolvær.. har jo noe tid til overs... så "spytt ut".
Ha en fin ukesslutt og helg!

Klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Kos dere i svolvær. Syns det er en kjempe flott plass. Har ikke så mange tips med,har bare kjørt igjennom de fleste gangene jeg har vært der.
    Ha en fin dag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Åhh.. Nordlyset! Håper du får se Aurora danse sin vakre, grønne dans. Jeg ble fullstendig fjetret da jeg var i nord i april. Gled deg! :)

    Eller så fant jeg denne siden, med mange tips og råd til steder å besøke.
    http://www.svolvaer.net/

    Glem for all del ikke kameraet (akkurat som en forlover gjør det liksom), for naturen er helt fantastisk. Kos dere i bryllup, og la det kile litt ekstra i magen ved tanken på at neste gang- da er det din tur.. :)

    SvarSlett
  3. GOD TUR Hege!!
    Og for noen vakre kort du har laget!! - også gjesteboken!! Kjære vakre deg - lykkelige må de bli som får alt dette flotte!!
    Og lykke til som forlover :))
    Stor varm klem til deg - fra Lokki

    SvarSlett
  4. Heisann :) Får du tid, anbefaler jeg en tur innom butikken Arntines :) En kjempelekker butikk, med galleri i 2. etasje.
    Lykke til som forlover, og god tur til vakre nord :) Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  5. Heisan! Takk for koslig kommentar:)
    Har tittet litt rundt i bloggen din og er veldig imponert over de flotte kortene du lager!
    Det lille jeg og jentene har laget av kort kan overhode ikke måle seg med dette ;)
    Spennende!
    Masse lykke til som forlover :)
    klem Laila

    SvarSlett
  6. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    SvarSlett
  7. Kos dere så mye i bryllup! Kjempeflott kort og bok du har laget:)
    Ha en finfin helg!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  8. Åhh, Svolvær e NYDELIG!
    kos deg masse å nyt Lofoten :) Å ta dokker en god roadtrip rundt i Lofoten når dokker først e der.. :)

    Klem!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)