lørdag 14. august 2010

Eeeendelig!!!

Jeg har egentlig alt for mye å gjøre for tiden... men forberedelse av tale, gjestebok, kort etc.. og skulle bruke dagen på dette, MEN så var det jo så fint vær... så i 12 tiden så bestemte vi oss for at jeg kunne være kreativ i kveld i stedet.. og tok turen ut på hytta!
Var på vannet fra 14-18... Nydelig vær... og vi bada hele 2 ganger...!! Det var hele 20.5 grader i vannet... forrige helg var det 17 og 18... Så det har skjedd noe uka som har gått!
Eeeendelig kom det litt sommer..
Måtte ta et bilde med mobilen da vi satt på badeplattformen og sola/tørka etter vår første dukkert!!
Nyyyyydelig... kjente jeg trengte en sommerdag! Skulle sikkert reagert å dratt ut tidligere... men jeg kjenner meg litt varm, så jeg har nok fått litt sol alikevell:)

Ønsker dere en fortsatt god helg!
Og husk min lille Giveaway.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)