onsdag 11. august 2010

Gjestebok til Bryllup

Siden jeg er uten nett hjemme så sniker jeg meg til et innlegg på jobb!
Som jeg skrev i forrige innlegg så har vi ikke internett hjemme for tiden.. det er visst et stort problem.. så de må bytte saker og ting...
Vel.. på en måte var det deilig å ikke ha internett i går også, for da fikk jeg endelig laget ferdig forsiden til Gjesteboken jeg har lovet å lage til min venninnes bryllup neste helg :) Det er bare et mobilbilde da, måtte jo sende henne et bilde da forsiden begynte å bli ferdig, og siden jeg hadde det på mobilen kunne jeg jo dele det med dere også:
Mønsterarket er et ark hun selv har på menyene sine, slik at det går igjen... gjestebok og også det som ser ganske hvitt ut bak er i en dus sølvfarge(trykket over med sølv-stempelpute), også er det er et bånd som minnet litt om brudeslør rundt. Nå er det bare å binde boken sammen med Bind It All maskinen min :)
Vel.. tilbake til jobb! Idag kommer gubben hjem også.. han har vært på tur til Danmark..Kundebesøk på jobben.. så jeg har vært alene siden mandag! Men det har faktisk gått veldig bra.. selv om jeg ikke helt liker å være alene.. hihi..

Åja.. jobbe var det jeg skulle ja.. ;)

Vi snakkes!
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Kjempe fin ble det.. Blir nok kjempe bra når du får bundet den sammen.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så fin den ble. Hva er en bind it all? Hørtes ut som noe praktisk jeg kunne tenke meg å få tak i - hihi :)

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin -virkelig! Men jeg skjønte heller ikke helt hva du skulle. Trodde du hadde laget på framsiden av en ferdig bok...Men ikke altså! Kjempekoselig å se det du lager! Du er kjempeflink! :D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)