søndag 15. august 2010

Gjesteboken er ferdig.

Da begynner min venninnes bryllup virkelig å nerme seg... om 1 uke så er det "dagen derpå", og vi kan forhåpentligvis se tilbake på en perfekt bryllupsdag!

Jeg har som sagt tidligere tatt på meg oppdraget med å lage gjesteboken til bryllupet, her kan dere se det ferdig resultatet:
Ikke så stor forskjell fra forrige bilde, men som dere ser er det nå blitt en bok, bundet sammen med spiral i siden. Med svarte ark er den her klar for folk til å dele noen ord med brudeparet til lørdag!
Maskinen jeg bruker til å binde samme boken heter "Bind It All", og virker veldig bra. Bilde av det lille vidunderet kan dere se her :
En snerten liten maskin som kutter hull i arkene, og som klemmer sammen spiralen når hullene er laget og spiralen er tredd i.
Jeg har også puslet med 2 bryllupskort i dag, både til min venninne og en kollega. Skal dere bilder med dere i morgen:)

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Kjempe fin ble den.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!
    Så gøy med bryllup da, begyner vel å nærme seg et annet bryllup også...;)
    Ha en finfin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. så dyktig du er frøken.:-)) veldig bra.:-)

    SvarSlett
  4. Vakker bok de helt sikkert kommer til å sette stor pris på. Moro med noe ikke alle andre har. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)