søndag 29. august 2010

Husk min lille Giveaway

Vil bare minne dere som Giveawayen min med trekning 1. september! Det er forresten samme dag som svarfristen på bryllupsinvitasjonen er..
Enn så lenge er det 12 som ikke har sagt i fra.. men i følge andre kanaler kommer nok alle sammen... de er bare litt trege.. ;) hihi... Gått litt i glemmeboken...;)

Men tilbake til Giveawayen:
Informasjon kan du finne her.

Ellers har ikke helgen vært helt som planlagt! Den begynte veldig bra med Resturant og Kino med gode venner... men resten av den har i grunn "gått i dass" bokstavlig talt...
Jeg trodde kanskje det var noe omgangssyke... men alle vi 4 som var å spiste på resturanten har sliti med magen etterpå... ikke bra... for det var NYDELIG mat...
Vel vel.. det gir seg vel snart håper jeg... selv om det er kjedelig å bruke hele helgen på sånt!
Ha en fortsatt fin søndag!
Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)