mandag 9. august 2010

Hverdagen er tilbake..med en liten "teaser"

Da er hverdagen tilbake, og jeg er på jobb...
Det var en sann mara å stå opp i dag tidlig, og jeg er fortsatt trøtt, selv om jeg har vært oppe i 4 timer alt..
Vel vel.. nok klaging..
Glemte å forteller en liten ting i går...
Tenkte å feire (den mer eller mindre uteblitte) sommeren, samt at jeg snart har hatt 20.000 besøkende (*småsjokka*) her på bloggen min, med en liten giveaway!!
Syntes dere ikke det er på sin rette plass da?
Jeg må si jeg setter stor pris på alle som er innom å titter hos meg, og elsker når dere legger igjen noen ord. Håper dere fortsetter med å ta turen innom meg, og også legger igjen noen små spor når etter dere...
Selv om jeg har mine perioder med mye og periode med lite blogging så er det alltid så koselig å se at dere har tittet innom...

Vel.. som sagt; så vil det snart dukke opp en liten giveaway hos meg...så følg med...

Vel.. tilbake til jobbing..

Klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Koselig med giveaway.. ! Så jeg skal titte innom deg å se når den kommer.
    Ha en vidre fin mandag på jobb.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Alltid morro å kikke innom. :) Giveaway er bra - det liker jeg :) Hehe

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en fin arbeidsuke

    SvarSlett
  4. Usj, alltid litt stress å starte på jobb igjen. Men litt godt også? Blir vel bedre ganske snart! Ha en fortsatt fin arbeidsdag! :D

    SvarSlett
  5. Plutselig er hverdagen her ja:)du har en flottende blogg ikke rart i at det er folk her:)

    SvarSlett
  6. Hejsan vännen! Såklart jag besöker dig. Du är ett fast stopp! :-) Här är också vardagen på full gång och jag ska ärligt säga att jag oroar mig lite för hur jag ska " fixa allt" till hösten. Men det kommer nog att ordna sig! :-) Ha en fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  7. Følger med.:-) Velkommen tilbake.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)