onsdag 11. august 2010

Liten GiveAway hos Litt Av Ditt & Litt Av Datt

Da er jeg endelig på nett igjen, og har knipset bilde av min lille GIVEAWAY!
Det er ikke store gavepakken, men det er nå ting jeg bruker ganske ofte, og tenkte kanskje en av dere også ville ha glede av et eksemplar.
For dere som ikke ser hva det er, er det en Olivenskje( som jeg også bruker til å fiske opp fetaost på glass) og en Snackgaffel, samt den lille maritime brikken de ligger på.
Vil du ha lodd i "lotteriet" så er det følgende måter å få disse på:
Du kan få max 3 lodd, og kriteriene er:
1 lodd - Kommentar til dette innlegget
1 lodd -  Link til giveawayen med bildet over
1 lodd - Følger av bloggen
Så gjenstår det bare å skrive i kommentaren hvor mange lodd dere har valgt å ta i mitt "lotteri"

(: Jeg vil foreta trekningen  1. september :)

Som sagt ikke den største Giveawayen i historien, men absolutt to små "verktøy" i kjøkkenskuffen jeg er veldig glad i, og som kanskje noen der ute også vil ha nytte av :)

God natt!
Klem

post signature

48 kommentarer:

  1. perfekt for meg!!! im soooo in!!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så lurt med hullskje til fetaosten da. Jeg blr selvsagt med og tar 2 lodd. Er følger. Du er velkommen til å bli med på min Give Away.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med snart 20000 besøkende! Men det er ikke så rart, for det er koselig å komme hit. Fint at nettproblemene er løst.

    2 lodd (er følger fra før)

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  4. Hei, syntes dette var den perfekte gaven, fetaosten skal endelig komme raskt opp av glasset hi, hi....
    Jeg tar 3 lodd, er følger fra før og koser meg med bloggen din, har linket til bildet og skrevet her og nå :)

    Ha en fortsatt fin dag.
    Marianne

    SvarSlett
  5. Jippiiii.. Jeg vil veldig gjerne være med..
    Tar to lodd jeg ;)

    De beste ønsker om en fin dag til deg

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med!!
    3 lodd til meg, krysser fingrene!!
    stooor klem

    SvarSlett
  7. Stilig give away.
    Jeg vil gjerne være med og tar 2. lodd:)

    SvarSlett
  8. Oh praktisk!! Koselig blogg!

    Jeg er med, 1 lodd!

    SvarSlett
  9. Fin blogg! Jeg er med. 1 lodd

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen Line

    SvarSlett
  10. jeg er med:)

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Oj! Så snedig :)
    Jeg elsker oliven og fetaost, men jeg er litt lei av alt klasset som blir når man bruker skje for å "fiske de opp".

    Jeg er følger av bloggen, så 2 lodd på meg ♥

    Sommerhilsen fra Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  12. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/08/giveaway-hos-litt-av-ditt-og-litt-av.html

    Ha en herlig helg!

    Klem

    SvarSlett
  13. 2 Lodd, følger og kommentar.

    Konkurransen@gmail.com

    SvarSlett
  14. 2 lodd.
    Kommentar og delt siden på FB-profilen min ;)

    SvarSlett
  15. Jeg tar 1 lodd! :)

    Mvh. jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Det er en super premie som jeg veldig gjerne vil delta i trekningen om! :-)

    Tar 2 lodd da jeg også er følger. :-)

    Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  17. Hei, jeg er gjerne med og tar et lite lodd om jeg får.
    Ha en fortsatt fin helg! :-)

    SvarSlett
  18. Flotte premier! Jeg er med for ett lodd :)

    SvarSlett
  19. To lodd på meg =) Flotte premier :D

    SvarSlett
  20. Å, gøy med give away!! Jeg tar gjerne 2 lodd :-)

    Ha en fin fin søndag videre!
    klem

    SvarSlett
  21. Jeg er med!:) 1 lodd på meg.
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Heisann! Jeg blir gjerne med i trekningen din med to lodd. Har laget innlegg i giveawaybloggen. :) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  23. Heisann! Jeg vil gjerne være med i trekningen din med 2 lodd:o)

    Ha en super fin kveld!

    SvarSlett
  24. Hei. Stilig premie! 1 lodd på meg:)
    mailadr: geovever@online.no

    SvarSlett
  25. Jeg er med og tar et lodd, hilsen Anette :)

    SvarSlett
  26. Ahhh.. Øyner en løsning på mine fetaostproblemer!! :-)) GENIALT!!
    Følger og kommenterer, 2 lodd!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  27. Jeg bil kjempe gjerne være med i trekningen av de fine og praktiske gavene!!
    1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  28. Fant deg i Give Away bloggen, og blir mer enn gjerne med med tre lodd. Har allerede linket deg opp inne hos meg. :)

    Siden dette er første gangen jeg er inne hos deg, skal jeg klikke meg rundt og lese litt. ble allerede interessert av headeren din, og tror så absolutt jeg vil finne innlegg å like. :)

    Hei og hopp fra nykommeren Huldra.

    SvarSlett
  29. Hei
    Tar gjerne et lodd her.
    Super Give Away. God hjelper til å ta opp fetaosten og oliven.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  30. 2 lodd på meg! :)
    Min blogg er til og med navneløs enn så lenge, så jeg mottar MER ENN GJERNE både tips og gode råd, både til navn på bloggen og "veien fremover" :) Takk og ha det riktig så godt!

    SvarSlett
  31. KOselig premie og koselig blogg, et lodd på meg.

    Katrinewj@gmail.com

    SvarSlett
  32. Koselig å besøke deg igjen:-) Tar gjerne 2 lodd i trekningen,og tusen takk for det!!!! ønsker deg ei riktig flott helg!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  33. Jeg blir gjerne med i trekningen din med to lodd :)
    Ha en finfin helg!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  34. For en super premie! :o)

    Jeg har veldig lyst til å være med, og siden jeg er følger tar jeg 2 lodd. :o)

    Mvh Kirsebær

    SvarSlett
  35. 2 lodd, kommentar og følger :)
    Ha en fin søndag!
    Fin fin hyggelig blogg forresten.

    Liv :)

    SvarSlett
  36. 2 lodd! Deler linken på Facebook, og kommenterer her. :-) Er helt tussete etter oliven, men har bare t-skjeer å bruke foreløpig. Krysser fingrene!

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  37. Heisann!
    Der var det jammen meg en duppedings man ikke ante fantes, men sikkertkan ha god brukt for.

    Jeg tar herved ett lodd.

    Mvh astrid.d@gmail.comkk

    SvarSlett
  38. Klart jeg er med min venn!!
    3 lodd på meg :))
    Klem Lokki

    SvarSlett
  39. Jeg vil være med:)
    Følger og kommentar, 2 lodd da vel;)

    Ønsker deg en fin helg:) Så spennende med bryllup snart:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  40. hmm dette var nytt for meg hehe, får jeg lodd nå??

    SvarSlett
  41. Utrolig fint:)
    Dette vil jeg gjerne vinne:)

    SvarSlett
  42. 2 lodd på meg :) kommenterer her og er følger=)

    SvarSlett
  43. jeg tar to lodd jeg.:-) fant den ikke før nå..og du trekker i morgen så da linker jeg deg ikke opp .:-) klem

    SvarSlett
  44. Den her så jo kjempesmart ut :)

    SvarSlett
  45. Hei!
    Det settet så veldig praktisk ut!!
    Jeg hiver meg på og vil gjerne ha et lodd.

    Hilsen Merethe
    merethe62@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Følger jo med litt, på blogg og bryllupsforberedelser :-)

    Prøver meg på et lodd til disse kjekke kjøkkentingene i siste liten!

    SvarSlett
  47. Spennende blogg du har

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)