søndag 8. august 2010

Nok en sommerferie er forbi..

Hei Mine Bloggvenner!
Da er ferien min over, og i morgen er det tilbake til pendling og jobb igjen...
Jeg har vært VELDIG slapp på bloggingen i sommer, men tiden har gått med til helt andre ting.. bruker faktisk ikke dataen på lagt nær like mye når det er vær man kan være ute i.. Og i går og i dag har det jo vært helt nyyydelig... Endelig sommertemperatur på tampen av ferien...Vel vel... nå skal jeg mer eller mindre være tilbake hos dere..
Ellers har jeg hatt 2 små prosjekter i sommer;
- Hyller på roterommet/kontoret mitt
- Beleggningsstein i hagen
Så disse prosjektene kommer jeg til å dele med dere de neste dagene:)
Men nå skal jeg lage litt mat, grilling for siste gang i ferien, men forhåpentligvis ikke siste i sommer...elsker å grille..selv om noen vil hevde jeg "jukser", vi har nemlig gassgrill, kullgrill har jeg ikke tolmodighet til..hihi..

Vi sees snart igjen :)

post signature

3 kommentarer:

  1. Så koselig at du er tilbake! Men godt å lese at du har hatt en fin ferie/sommer og kosa deg i det virkelige livet! :D Jeg sjekker denne og bryllupsbloggen hver dag. Så gleder meg til å se hva du har fått gjort i sommer! Ønsker deg fine dager selv om du må jobbe! KleM

    SvarSlett
  2. Hei du =) Kan ikke sitte forran datan da det er fint vær nei :)blispennende å se hva du har gjort på.. Ja i morgen er det jobb igjen for meg oxo, frister ikke....

    SvarSlett
  3. Kjekt du er tilbake. Sommeren skal en leve. så setter vi oss foran data seinere.
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)