fredag 13. august 2010

Salg på Gant Store..Me like..

Noen ganger lurer jeg på om jeg har bittelitt Håndkledilla...Iallefall når det kommer til Gant Håndklær på salg...Sånt liker jeg...
Er jo greit å friske opp litt på badet innimellom også..er det ikke ?
Bestillingen ble ikke helt som planlagt da, men jeg er fornøyd alikvell. Jeg bestilte i utgangspunktet 2 små håndkler og 2 badehåndkler i denne grå typen:
Men så fikk jeg mail fra butikken om at de bare hadde 1 stk igjen av det grå badehåndklet, så da valgte jeg å ta 2 stk badehåndkler av denne blå typen i stedet...Så da blir det noen grå og noen blå håndkler, men de brukes jo ikke samtidig ... så da er det jo ikke noe problem... de var like søte begge to... men siden de ikke hadde alle de 4 jeg ville ha i en av fargene måtte det bli litt delt denne gangen.
Jeg bestilte også 2 stk "strand-håndkler"... så nå er det bare å vente på neste sommer...hihi.. Hvis ikke sommeren bestemmer seg for å plutselig vise seg sånn på sensommeren, det er jo lov å håpe.
Det er kjedelig å tenke på at jeg IKKE har badet i sjøen i år.. det er faktisk en sjeldenhet, tror ikke det har skjedd tidligere at jeg ikke har badet i sjøen i løpet av sommeren.
Hvis det er flere som kunne tenke seg noen go'biter på salg kan dere gå inn på Gant Store her. Begynner å bli litt utplukket, men noen go'biter er det da igjen til dere også:)
Ellers må jeg jo minne om min lille Giveaway:
Hvis du vil vite mer om Giveawayen, eller melde deg på, kan du se her.

Nå er det snart helg, og i kveld blir det hjemmelaget pizza, det er ingenting som er som fredag og hjemmelaget pizza... gleder meg allerede :)
Ha en fin fredag!
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Kjempe fine håndklær! :O)
    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  2. Gant! Ja, det liker vi! Takk for tips!
    Her er allerde middag inntatt, det ble fisk på grillen i dag:)
    Kos deg med pizza!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Olala.. Må jeg sjekke ut:) Lekkert!!!

    Ønsker deg god helg!
    Kos deg masse!

    Klemmer

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)