mandag 30. august 2010

Sofia 4 år!!

I dag har en av mine beste venninnes lille datter bursdag, hun blir hele 4 år. Tenk at det er såå lenge siden den første av mine nære venner fikk barn...Det var stoor stas... tenk da var jeg student og bodde i Halden... *mimre*mimre*
Vel i dag har jeg laget kort til Sofia, har ikke fått levert gaven enda, og siden jeg var syk i helgen har jeg ikke fått laget kort før i dag, men her er kortet :
Som dere forstår er Sofia en liten prinsesse, slik som de fleste andre jenter i samme alderen, så derfor måtte det jo bli et prinsessekort. Jeg har aldri laget prinsessekort før, så måtte søke litt inspirasjon på nett, men er ganske fornøyd med resultatet.
Mønsterarket bak den lille prinsessen er kjøpt spesielt med tanke på Sofia, det er nemlig kjolene til prinsessene i disney..og de har vært store favoritter.
Vel, får håpe vi får levert gaven snart !!
(: Hipp Hurra For Sofia :)

Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Nydelig arbeid. Håper at et kort som dette blir tatt godt vare på.

    SvarSlett
  2. Så skjønt! Den lille prinsessen blir nok veldig fornøyd ja. :)

    Håper du er i bedre form etter helgens sykdom. Nå skal jeg tusle nedover og finne igjen bildene fra Lofoten bryllupet. Rakk ikke se ordentlig gjennom de sist jeg hadde den oppe, men nuh har jeg endelig litt tid. :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig skjønt kort :) Perfekt til en liten prinsesse på 4!

    Ha en fin uke :)

    Klem Ida

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)