tirsdag 10. august 2010

*Tekniske Problemer*

Jeg har ikke forlatt dere igjen, men Telenor har vist store problemer med bredbåndet i mitt området.. og forventet feilrettningstid er FREDAG 13.08.2010.....Var uten nett i går også... syntes det var en vel laaang feilrettingstid.. Men det var visst prioritert 1!

Fordelen er at jeg har fått lage bryllups-gjestebok til min venninne som gifter seg om under 2 uker... uten å bli forstyrret av internett;)
Vel, jeg kommer tilbake så snart Telenor har gjort jobben sin...
I mellomtiden er det bare å lade opp til min lille Giveaway :)
Nå er det natta!
Klem
post signature

1 kommentar:

  1. Kjedelig! Det er ikke noe artig når internettet tuller,men veldig grett å få gjort andre ting uten at det forstyrrer.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)