mandag 20. september 2010

Da er jeg klar...

I helgen ble jeg drukket ut...
Mine 2 forlovere og min lillesøster trappet litt over kl 07.30... og var sååå skuffet at jeg akkurat hadde klart å komme meg opp og på badet... jeg viste jo at det måtte skje denne eller neste lørdag.. og sov ikke veldig godt ;) hehe..
De hadde tilogmed fått tak i nøkkel og skulle invadere soverommet.. men der lå jo bare mannen..;)

Jeg hadde en kjempefin dag... Vi startet med frokost og sjampanje hos meg... Så kom kanskje det jeg har gruet meg mest til i forbindelse med et utdrikkningslag... nemlig påkledningen... huff.. liker ikke å ikke føle meg vel..Men det gikk i grunn ganske greit...kanskje med unntak av forklede.. men det fikk jeg heldigvis av meg etterhvert...De hadde som mål at jeg skulle se ut som  den perfekte husmor.. men tror ikke det er en rolle som kler meg *ler*..
Videre bar det avgårde til Fotografen... hvor det ble tatt MASSE bilder og jeg fikk noen tips til fotografering... Gleder meg til å se resultatene!
Etter fotoseansen var det tid for litt mat.. Pizza i Strømstad...Før det bar inn på SPA i Strømstad... Der ble det først boblebad sammen med noen av deltakeren, og 1t behandling på meg..*sukk*

Videre dro vi å skiftet, før vi dro på hytta til ene forloveren min for en kjempekoselig kveld med goood mat, masse skravling, blindtester og pakkeleker... Siste pakkeleken bestod av å gjette innhold, men alle pakkene begynte på enten P eller K(sambos navn)... noen eksempler var: Potetmos, penal, pinsett, kakemix, pannekakemix, kjærlighet, kubbelys, paraset, kopp, paljetter, perler, knestrømper... ja.. her var det mye forskjellig.... og det var ikke alt som var like lett å gjette... og hver feil ble straffet med en slurk alkoholholdig innhold...

Jeg hadde en superfin lørdag, masse god mat, morsom fotografering, deilig spa, pakkeleker, masse skavling og kanskje det viktigste av alt; mange gode venner :)

Så da er jeg klar til Bryllup om 26 dager...

Ha en fin dag!
(jeg må inrømme at jeg er litt trøtt i dag...)

Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. SÅ moro at du hadde et hyggelig utdrikningslag!!
    Og skal si du serut som en sveisen husmor!!
    Ja nå må du lade opp og bare glede deg :))
    Ønsker deg vidunderlige før-bryllup-dager :))
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Jeg kom over bloggen din for første gang i dag...kjempe koselig blogg...så hit kommer jeg flere ganger;)^
    Å så spennende at dere skal gifte dere da:) Gleder meg til å følge deg fremover:)

    Ha en flott dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Så moro! du kledde virkelig å være skikkelig husmor. Hehe. ;P
    Ta vare på minnet, for det er den eneste dagen i livet man får en såå stor oppmerksomhet. -Alene mener jeg. Nå blir dere to snart "på ordentlig"! =D
    Åhh.. Kjenner spenningen kribler i magen, og vet veldig godt at din er stor nå. Få dager igjen, hvor alt kommer til å gå både sakte og fort på en gang. Nyt dagene! =D

    Stor høstklem fra Huldra :)

    SvarSlett
  4. Høres ut som en flott dag! :)

    SvarSlett
  5. det hørtes fantastisk ut:) Mitt var jeg kjempefornøyd med:) klem

    SvarSlett
  6. så gøy Hege.:-) syntes antrekket kledde deg til anledningen.:-) BLir nok hektisk de siste 25 dagene nå.:-) blir spennede

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)