torsdag 23. september 2010

Gardinene er på plass

Som dere kanskje ser har jeg fortsatt oppussingen på bloggen i dag, nå har den fått litt ny layout!! Jeg må si jeg ble fornøyd med resultatet! Ren og pen!
Ellers har jeg klart å få opp de nye gardinene...! Fikk de egentlig opp på fredag, men så skjedde det jo så mye i helgen, og utover uken også, så har ikke fått tatt bilde før nå..!
Men jeg er veldig fornøyd!!
Nå gjenstår det bare å få gjort noe med møblene.. men føler ikke det er første prioritert, først er det nok bryllupsforberedelser, så bryllup og bryllupsreise!!

Aller først er det faktisk tannlegen!! Jada, jeg skal til tannlegen i morgen, og kan ikke si jeg gleder meg. Jeg hadde regulering da jeg var yngre, og tenker enda tilbake på det som et stort mareritt med mye smerte!! Men jeg pleier da å overleve tannlegeturen også, selv om jeg er veldig usikker på forhånd!

Nå er det snart helg dere!!

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Så fint! Jeg har også møbler som skal males - og kommer ikke helt i gang. Men du; - jeg har like gardiner, men jeg har rullet de motsatt vei, slik at rullen syns inne i rommet,- er feil det kanskje? :D

    SvarSlett
  2. kjempe fin blogg altså!!:) Dere er så flinke...får ikke til sånt jeg:(
    Gardinene er kjempe flotte:)

    Tannlegebesøk er IKKE gøy, har tannlegeskrekk...så der er jeg ikke mer en nødvendig kan du si...nesten ikke det heller:)
    Håper det gikk bra med deg da:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble på kjøkkenet ditt, huff føler med deg.. Haaater tannlegen :( LYKKE TIL =)

    God helg!

    SvarSlett
  4. koselig gardinene ble.:-) skjønner du ikke har så mye tid til å tenke på kjøkkenmøblene dine nå om dagen.:-) det kommer det kommer.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)