mandag 27. september 2010

Jeg blir endelig "huseier" i morgen!!

I morgen skal jeg hente mitt nye Zinkhus hos Boligfryd!! Syntes de er sååå stilige, men var for sent ute til å få meg et i fjor, men endelig skal jeg også få et!
Syntes jo alle er så fine, men kan jo ikke kjøpe alle, så valgte dette som er litt andrerledes, med teksten "Home sweet home", syntes dette huset var litt ekstra sjarmerende!!
Bildet et lånt fra den fine butikken jeg har handlet i, nemlig Boligfryd!
I morgen skal jeg til frisøren, både for å få litt nye striper og litt klipp, men også for å få en prøvetime til bryllupet! Greit å være enig med frisøren før den store dagen!! Nå er det jo under 3 uker igjen... sukk... jeg føler meg egentlig litt for rolig..men håper ikke det er noe vi har glemt!
Litt bekymret for å ikke ha fått tilbake papirene vi sendte inn til skattekontoret da... kanskje ikke vi får lov til å gifte oss.. hihi... det er godt over 2 uker siden vi sendte det inn nå.. men det kommer vel, jeg får ringe om det ikke har dukket opp noe i posten i løpet av de første dagene i uka!

Ellers har vi tatt opp båten i dag, det betyr virkelig at vinteren nermer seg...så jeg måtte kompansere litt med sannsynligvis den siste grillingen i år..!
Ha en fin kveld!
Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Lekkert hus. Har ikke sett den typen før. Sjarmerende. Lykke til med alt du styrer med. Tvi tvi
    Klem

    SvarSlett
  2. Zinkhusene er kjempefine! Har et fra Kremmerhuset selv og det er så koselig å se på om kvelden når det er mørkt i rommet og det lyser fra det lille huset :)
    Ha en fin dag,
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)