fredag 24. september 2010

Jeg; en korps-enke!

Jeg er jo snart gift med en korps-nerd!
Og i helgen er jeg virkelig det man kan kalle "korps-enke". Borge Musikkorps skal nemlig ha Kaptein Sabeltann konsert på søndag, og det betyr at hele morgendagen forsvinner, og også hele søndagen!!
Men jeg tror konserten blir morsom, sambo går å synger "Kaptein Sabeltann... er en farlig mann" konstrant her.
Så har du noen barn som liker Sabeltann og er i nærheten av gamlebyen i Fredrikstad, så bør dere ta turen til Kongstenhallen kl 17.00 på søndag for en Sabeltannkosert med korps og kor!

For å se plakaten større trykk her.
Jeg skal ut på bursdagsgavejakt til svigermor i morgen, bursdagfeiring etter sambos øvelse på lørdag! Hørte rykter om at hun ønsket seg en veske.. en som ikke var liten og ikke stor...!! Kjenner jeg gleder meg til å tak i den oppgaven der...hehe... Skal nok finne på noe!!
Ha en fin helg!

Klem
post signature

1 kommentar:

  1. grattis med fin header.:-) og kos deg som korps enke..så lenge han ikke er på orps tur er det vel greit.:-) deilig å ha litt mannefri innimellom :-))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)