mandag 13. september 2010

Lokalet er inspisert..

Som jeg skrev i forrige innlegg så begynner ting å falle på plass, og det er veldig deilig å føle at man har valgt rett sted å ha bryllupet. Vi var innom å pratet med kokken/ansvarlig for lokalet forrige uke, og jeg følte virkelig at han hadde full kontroll. Men jeg kjente jeg først ble litt stressa da jeg så fint spurte: "Dere dekker på fredag da eller ? Slik at jeg kan se hvordan det blir og sånt?", hvorpå han svarer: "Nei, vi har selskap her på fredag, så vi dekker ikke før på lørdag..vi er her fra 9-10 tiden" Kjente jeg måtte bilte meg i leppa for å ikke skriiiike.... Men nå som jeg har blitt vant til tanken og tror jeg kan slappe av rundt dette har jeg kommet til at det er veldig deilig å slippe å ha noe ansvar for dette..
Jeg må bare levere bordkort, blomster, eventuelle hefter, frukt, snacks etc dagen før...
Bildet er av lysekrona i en av salene, som dere ser av taket så er det et snev av gammel herskaplighet her, og selv om det ikke er helt herskaplig så er det absolutt mange stilige elementer her, slik som lysekronene, takene, de 2-fløya dørene etc. Tror dette lokalet kan bli en fin ramme for selskapet, med litt stil. Dessuten er det 2 saler her, slik at de som ikke vil overdøve musikken med praten sin kan sitte i salongen... på denne måten kan man jo gjøre litt som man vil og som det passer en...:) Det er kanskje deilig å kunne rømme musikken også, iallefall for besteforeldregenerasjonen :)

Idag skal vi på dansekurs... og jeg er VELDIG spent på hvordan det blir.. ;) Men sambo er iallefall klar for utfordringen.. ;)

Ønsker dere en fin uke!
Klem

post signature

4 kommentarer:

  1. Så bra dette blir! Du er så flink og nøye.. Man er liksom såå redd for at ting ikke skal bli bar nok... uff men det skal nok gå strålende skal du se:) lykke til:)

    SvarSlett
  2. Det blir så bra Hege:-)
    Lykke til på dansekurs!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  3. SÅ moro Hege!!
    Lykke til på dansekurset - og så får vi håpe de har sving på sakene slik at dere får det vakreste bordet ever :))
    Lykke til videre - tenker på deg :))
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Godt å kunne kjenne på den gleden det er at alt faller på plass. Har du en tanke om hvordan du vil ha bordet dekket så lag en liten skisse, eller sett opp et kuvertsett hjemme og ta bilde av det da vel? Da får du det som du ønsker, og slipper tanken på at ting blir feil. :)
    Slipp ned skuldrene og la deg flyte med i forberedelsestiden. Husk å ha tid til å være kjærester også, for det kan være lett å glemme i en stressende planleggingstid. ;)

    Håper dansekurset var vellykket! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)