tirsdag 7. september 2010

Nye gardiner til kjøkkenet

Jeg har endelig kjøpt nye gardiner til kjøkkenet!!
I går bråbestemte vi oss for å ta en tur til sverige, og i den koselige SIA butikken på Nordbysenteret hadde de fått inn masse fine gardiner av den typen jeg har kjøpt.
Ser bildet er dårlig, tok et kjapt et med mobilkamera i går kveld, bare for å vise dere:
Gardinen heter Stina, og jeg gleder meg til å få den opp. Kjøkkeninnredningen vår er hvit med mørkebrun benkeplate, og disse gardinene er hvit og brun-rutete, så tror det kan bli bra :)

Skulle jo ha malt bordet og stolene som er på kjøkkenet også, men det har jeg skjøvet foran meg nå i snart 3 år... har bare skulle vente til sommeren kommer... men vips så er jo sommeren forbi igjen...

Resultat følger bare jeg får strøket og funnet tiden til å henge dem opp.. mellom kakebestilling, ring-henting og alt annet som må gjøre før bryllupet.

Ha en fin dag!
Klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Ooog DER fant jeg deg igjen Hege!:-)
    Så fine gardiner - rart om vi ikke løper rett på hverandre en dag;-)
    Ha en fin høst dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. skjønner skjønner.:-) hektisk tid for deg nå.:-) gleder meg til pakken kommer jeg vettu.:-)

    Skulle gjerne vært i den sia butikken på Nordby...gjetter det var masse fint.:-) flotte gardiner ...blir spennede å se de oppe.:-)

    En fin dag til deg :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Flotte gardiner, blir spennende å se de på plass.. ;) Skulle gjerne vært i den butikken en tur.
    Lykke til med alle forbedredelsene dine, hektisk tenker jeg :)
    En riktig fin dag til deg.

    SvarSlett
  4. Flotte gardiner i en fin farge. Skal til Gøteborg til helgen, ja da må jeg nok en tur innom Nordby ja.

    Ha en fin kveld.
    Marianne

    SvarSlett
  5. Det var nydelige! Gikk akkurat forbi et kjøkken som hadde noen lignende! :)

    SvarSlett
  6. Den var jo bare kjempe fin:) Elsker jo ruter:)

    SvarSlett
  7. hehe..morsomt.:-) jeg elsker galaxe serien.:-) passer jo til alt.:-) Venter i spenning jeg vettu.:-)

    SvarSlett
  8. Så fine gardiner, jeg er på utkikk etter noen lignende, men har ikke sett noen som minner om de fine du fant. Hadde man bare vært en kløpper til å sy ;)

    God helg!
    Klem, Camilla.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)