onsdag 22. september 2010

Oppussing!!

I kveld har jeg hatt lyst til å leke litt med photoshop igjen, og jeg har laget meg en nye header!!
Deilig med litt oppussing på bloggen!
Bildet er fra strandneliker som er tatt i våres, viktig å holde på våren og sommeren så lenge man klarer..!
Ellers har jeg fått opp de nye gardinene, og skal forsøke å få ut bilde av det  i morgen! Jeg har nå bare enda mere lyst til å få pusset opp spisegruppen på kjøkkenet litt, men noe sier meg at det er andre ting som bør stå i fokus nå!
Utenfor døra har visne margritter er blitt byttet ut med lyng, så nå innser jeg virkelig at det er blitt høst..sukk..
Hva syntes dere om min nye header?

Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Veldig fin ny header du har laget deg!
    :O)

    SvarSlett
  2. Få flott headeren din var :) Veldig stilren og ryddig og fin, sånn som jeg liker det iallefall :)

    SvarSlett
  3. Nydelig header Hege!
    - har Photoshop selv, men rekker aldri å gjøre noe med den..:-)
    Hørtes ut som et perfekt utdrikningslag - viktigste er jo at du hadde en flott dag!
    Masse lykke til med bryllupet om vi ikke snakkes før,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Hege: Nei, det er ikke bare og bare, jeg lærer noe nytt hver gang jeg bruker det!
    Kjempefint utdrikkningslag, eller kanskje utkosningslag ;)

    Har du fjernet bloggen din ? Skulle inn å kommentere tilbake med det står at den er borte :( Det var trist! Håper du kommer sterkere igjen!

    klem Hege

    SvarSlett
  5. Så flink du er da. jeg har liksom ikke kommet helt inn i det det med å ordne og sånn på bloggen... mmm

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)