mandag 6. september 2010

Så mye å huske på...

Det har plutselig slått meg at det ikke er så lenge til vi skal gifte oss... tror i grunn jeg er litt senere ute med dette enn jeg trodde jeg skulle være.
Det var fokus på bryllupet mitt frem til jeg sendte ut invitasjonene, og så ble det full fokus på min venninnes bryllup hvor jeg var forlover og hadde noen roller...
At det plutselig bare er under 6 uker igjen til mitt eget kjenner jeg er litt skremmende....
Så tenkte jeg fikk få ut fingeren og sende inn skjemaer som skal inn... kjenner egentlig at jeg føler jeg er litt sent ute med dem... men det går vel bra :)
Så jeg har sittet å tittet igjennom skjemaene, og så mye rart det står i dem.. Men jeg tror vi skal få fylt dem ut uten for store problemer... ;)

Ellers har så og si hele helgen gått med til Bordkort!! Og er ferdig med ca halvparten... men det som gjenstår på de siste er ikke så mye.. kun å sette på navnene..:) Så jeg syntes vi fikk gjort en hel del i helgen. Jeg har funnet ut at jeg bare må sette igang å bli ferdig med ting... greit å få et pusterom før den store dagen også!

Ha en fin uke :)

Klem
post signature

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)