torsdag 2. september 2010

Sommerens uteprosjekt - Del 2

Da har jeg endelig fått tatt bilder av kafesettet på den lille nye steinlagte plassen.
Da kan jeg samtidig fortelle hvorfor jeg valgte å sette et kafesett på den nye plassen. Som dere ser er det sol på bildene, men de er tatt i 16 tiden på ettermiddagen.. og som dere ser har solen kommet rundt hjørnet...
Men midt på sommeren kan det bli ganske hett på terrassen, den er nemlig i solen så lenge solen er oppe om dagen, og den ene dagen det har vært såpass varmt i år så var det veldig deilig å trekke rundt hjørnet til kafebordet i skyggen for å spise lunsjen der.
Nå skal det jo sies at vi ikke er bortskjemt med dager man MÅ trekker rundt hit, men deilig med noe sted å sitte på bakkenivå også, litt gjemt bak huset..der hvor ikke alle ser en, dessuten er det rett under kjøkkenvinduet, så om sambo er inne kan man få serveringen gjennom vinduet.
Vel vel.. Nå er det torsdag allerede, snart helg, skal bli godt med en helg ute å være slått ut av mage-plager... føler jeg mistet forrige helg da jeg enten lå på sofan, satt på do, eller lå i sengen med feber og frøys..! Men kjenner meg mye bedre nå, så det lover godt:)

Ha en fin dag!

Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Så koselig...en sånn liten plass med sånne stoler og bord ønsker jeg meg også.:-) kunne trengt det...frokostgruppe feks.:-)

    En fin dag til deg.:-)

    SvarSlett
  2. Deilig skjønn plass du har fått deg der:) Vi har selv et så litt cafesett og det er flittig brukt:) Digget putene:)

    SvarSlett
  3. Så lekkert og kost!!
    Kan skjønne det er deilig med en slik plass i skyggen også!
    Fortsatt god bedring - glad du er godt på bedringens vei!!
    God høst videre min venn :))
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Godt å høre du er i bedre form, og koselig uteplass. Er jo så godt å kunne sitte ute så lenge som mulig. Med et teppe over bena får man jo fulgt med litt på høstens fargeprakt i ro og mak også. :)

    SvarSlett
  5. Så koselig uteplass. Deilig med et lite skjermet sted å sitte også. Vindusservering er jo heller ikke å forakte ;)
    Ha en fin søndag!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)