onsdag 29. september 2010

Tid for bryllupssminken

Idag er det tid for en samtale med hun makeup-artisten som skal sminke meg, mine forlovere og min lillesøster til bryllupet.
Siden jeg har begynt å få litt utslett på øyelokka av enkelte øyenskygger så er det greit å prøve på forhånd, jeg skal også ta med meg mine øyenskygger fra Helena Rubinstein som jeg er kjempefornøyd med og som jeg ikke reagere noe på. Så får vi se hva vi får til:) Vi blir nok enige!
Desverre skal jeg noe mindre koselig før jeg kommer meg helt til sminketimen, nemlig til tannlegen for å borre... Jeg var hos tannlegen forrige uke.. og han måtte såklart finne et lite hull...

Jeg ble forresten veldig fornøyd med håret i går, så det lover bra :)

Ha en fin onsdag!
klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Så spennende. Gleder meg til å se bilder av deg i brudestasen etter den store dagen :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)