tirsdag 28. september 2010

Tid for hår og bryllupsfrisyre

Idag skal jeg endelig til frisøren!!
Jeg skal få litt nye striper og såklart klippe bittelitt..Selv om det nok ikke blir mye.. sparer jo alt jeg kan så jeg skal få satt det opp litt fint til bryllupet! Jeg vet at det finnes mange andre måter å få litt lengre hår til en slik anledning, men greit å kunne få til litt med sitt eget hår.
(bilde er lånt fra dittbryllup.no)
Jeg skal også ha prøvetime på bryllupsfrisyren.. kjenner jeg er bittelitt spent på det..! Håper det blir bra..kjenner jeg kan være litt vel skeptisk og kritisk på slike ting!
Har funnet et bilde til inspirasjon, men så langt hår har jeg nok ikke klart å spare!
(: Men det går nok bra alikevell :)

Ha en fin tirsdag!
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Lykke til hos frisøren:) Blir nok fornøyd skal du se!!:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Hei hei...
    Satt og tittet på en blogg, fant en ny blogg og så din blogg. Slik som på bildet over hadde jeg håret da jeg giftet meg for litt over 1 år siden. Jeg fikk festet sløret under håret ved nakken.
    Lykke til hos frisøren.
    PS! Jeg hadde heller ikke sånn megalangt hår og de klarer det meste :o)
    Ha en fin dag.
    Mvh
    Linda

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Håper du hadde en flott dag hos frisøren, og at du ble fornøyd ;)
    Ønsker deg en fin fin onsdag.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)