torsdag 9. september 2010

Ting begynner å flaske seg...

Da begynner ting å falle på plass...
I går fikk vi bestemt menyen vår, og pratet masse med mannen som driver lokalet vi skal ha selskapet vårt i, han er også kokken! Virket som en kjempeflink mann med alt under kontroll!!
Deilig å få satt menyen :)
Men jeg kjenner jeg blir litt stresset av at jeg ikke får vært med på dekking etc... wæææ... litt stresset og samtidig er det jo litt deilig også... litt blandet følelse...

Vi fikk også bestilt bryllupskake... 3 etasjer med hvit marsipan fra Baker Paulsen i Sarpsborg. Vi kjøpte et kakestykke for å prøvesmake også, og det stykket godkjent.
Idag fikk vi gjort enda en ting... nemlig hentet ringene vår...! De var gravert som vi ønsket og satt perfekt!! Og det rare var et nesten sambo var mer opptatt av dem enn meg...  Han var først til å ta opp sin ring fra esken da vi skulle se på dem og prøve....
Så nå merkes det at det nermer seg med stormskritt..

I helgen skal jeg gjøre ferdig bordkortene og også prøve å få ferdig gjesteboken... greit med alt som er klart :)

Klem

post signature

3 kommentarer:

  1. Du har sikkert tenkt ut det allerede, men hvem pakker ut gavene? Har vært i noen bryllup nå og det som har virket som en god plan glipper etterhvert.
    Den beste løsningen jeg har sett er å sette små klistrelapper med nummer på gave og kort og samtidig skrive liste eller helst i en liten pen bok. Ansvaret må gis til noen man stoler på takler oppgaven hele kvelden.

    SvarSlett
  2. spennede frøken..deilig at ting faller på plass...nå er det ikke så lenge igjen.:-)

    jeg får helt sikkert brukt for snaksgaffelen...liker jo alt slags små snaks jeg.:-)

    en fin søndag til deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  3. Hei, fant deg på bloggen til Thelma Louise, så jeg måtte innom og hilse på:)
    Dere har spennende tider ser jeg...så gøy:) Mye å organisere og tenke på men dette blir helt sikkert topp:)
    Masse lykke til med forberedelsene, klem fra meg:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)