torsdag 30. september 2010

Torsdag er Blomsterdag!

Denne uken går det virkelig unna føler jeg.
Men har fått ordnet veldig mye denne uken! Føler ting endelig faller helt på plass, noe som er veldig deilig og avslappende!!
Hadde jo prøvetime på hår på tirsdag, samtale og litt prøving med sminkedamen i går, og i dag skal jeg prate med blomsterdamen som skal ordne alle blomstene våre..
(bilde lånt fra: www.nzflower.co.nz)
Det er jo såååå mange fine blomster der ute, og det er jo bra at man har litt å velge i, men det gjør jo også valgene veldig vanskelige!
Og det er jo litt dumt at mange av blomstene er "sessongvarer", for da er man jo nesten garantert å finne en blomst man liker som ikke har sessong nå.. Men det order seg nok! 
I dag skal vi få sett på både blomster til lokalet, blomster til kirken, knappehullsblomster og såklart brudebuketten. Jeg har hovedessensen av alt dette klart i hode, så det gjenstår bare å forklare og bli enig med blomsterdamen!
Jeg gleder meg!
Ha en fin torsdag!

Klem

post signature

5 kommentarer:

  1. Så spennede!
    Håper du får de blomstene du ønsker deg mest...*smiler*..
    klem :O)

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte meg roser på rema 1000 i dag jeg faktisk... de er kjempefine :)
    Jeg har også blomsterdag på torsdag! :) hehe men det er fordi jeg har helgevask og sånt stæssj på torsdager...
    Håper alt begynner å flaske seg for dere nå og at du snart kan senke skuldrene (om det i det hele tatt er mulig så tett inntill)

    SvarSlett
  3. Å du er inne i en hektisk men fantastisk tid..ønsker deg masse lykke til..kjempe koselig blogg du har,jeg er fersk her inne i denne fantastiske bloggverden...
    Klem fra Fruen (Heidi)

    SvarSlett
  4. Så spennende tid du er inne i nå. Nyt og ta vare på også disse minnene!! Håper du fikk valgt deg blomster til alt, og at brudebuketten blir "din".
    Lykke til i videre planlegging.....

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. så mange vakre blomster..men ja...noen sesonger er bare så mye bedre enn andre.:-) tipper du ender opp med noe flott.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)