onsdag 8. september 2010

Våre bordkort!

Jeg og lillesøster satt nesten hele helgen med bordkort til brylluoet. Jeg syntes det er moro å pusle med sånt her, og ville ha det i samme stil som invitasjonene. Er veldig fornøyd med resultatet.
Men det var litt av en jobb. Først måtte vi tilpasse ark slik at et passet i stansen som skulle inn i Cutlebug-maskinen, så stanset vi ut 70 stk "pillowboxes". Så begynte brettejobben, 60 bokser ble brettet og limet, og fikk også en hjerte-splitbinders bak slik at vi er sikker på at boksen ikke går opp.
Da det var gjort begynte å dele opp mønsterarket med bryllupsteksten på, og så mønsterarket i sølv. Da vi hadde 2 bunker med 60 av hver begynte vi å lime dem sammen. Neste steg var å lime dem på boksen.
Så var det sløyfa sin tur, alle boksene fikk sløyfe med et hjerte der det står "made with love" og det er de virkelig! Siste steg var å printe ut alle navnene på halvt gjennomsiktige ark for så å klippe dem ut i passe størrelser og sette på 2 stk små hjerte-splitbinders... Er det rart det tar tid.. hihi..
Inni boksen skal det være en liten overraskelse ;)
Nå gjenstår det å sette på navn på ca harlvparten, men den jobben skal gå ganske fort bare jeg får satt meg ned igjen!
Håper å få gjort dem og gjesteboken ferdig til helgen :)

Ha en fin dag!
Klem
post signature

11 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært! Superflotte bordkort!

    SvarSlett
  2. Wow for en jobb:)Men så ble de fine og...spennende hva som skal ligge inni??:)
    kos deg med resten av puslingen..
    edddaKlemmer

    SvarSlett
  3. SÅ lekkert - ja en ser det ligger mye arbeide bak, men du og du så gøy å komme til et bord med slike bordkort!!
    Fantastisk flotte Hege - dere har gjort en kjempejobb og resultatet ble storveies!!
    Lykke til videre - og en god uke ønskes deg!
    De varmeste klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  4. Så fine! Utrolig lekkert blir det, og kjempespennende med plassen til en liten overraskelse. :) Ser det ligger mye jobb bak de ja, men det er jo så gøy å ha lagd sånt selv. Tiden er jo med deg, så jeg tror virkelig alt det du/dere har planer om er på stell. Skulle gjerne vært flue på veggen når gjestene ser disse. :)

    SvarSlett
  5. Så flotte de er! Skikkelig god jobb - blir flott på bordet!

    SvarSlett
  6. Wow, så lekre bordkort! Og for en jobb! Men det er jo verdt det, når man ser hvor stilig det gjør seg på bordet(og alle kommentarene man får) :) :)

    SvarSlett
  7. Kjempelekkert..:-) ser jo at du LIKER å pusle med sånne ting.:-) Tusen takk for den flotte gaven.:-) Brikken passer egentlig overalt.:-) olivenskje har jeg ikke , men hva er den andre til ? Må bare spørre.:-)) tapas ?? et eller annet.:-) Også så søtt kort.:-) har du laget det også ? kjempefint.:-)

    Stor klem.:-)

    SvarSlett
  8. Så utrolig nydelige bordkort! De var skikkelig elegante og helt typisk bryllupsstil. Litt av en jobb dere har hatt med dem! Jeg har også bestilt denne dies'en, men jaggu om jeg vet om jeg orker å lage så mange som dere har gjort her. Men nydelige var de i alle fall!!

    SvarSlett
  9. WoW! For en jobb, men de var kjempe stilige! Ser at temaet går igjen og, og det var kjempe søte! =) Er spent på hva som skal ligge inni! :)

    SvarSlett
  10. De ble kjempe fine, masse jobb men helt klart værdt det =)

    SvarSlett
  11. Disse har jeg beundra noen ganger, de er bare helt unike;))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)