søndag 26. september 2010

Vinteren kommer vel ikke enda...?

Jeg var på shopping etter veske til svigermor i går... og jeg fakt faktisk en veske det virket som om hun likte:) Det er jeg veldig fornøyd med, det er ikke lett å kjøpe veske til andre enn seg selv, og jeg vurderte vel vesker nesten 1t før jeg bestemte meg for å kjøpe denne!!
MEN jeg klare jo å finne noe til meg selv også.. hihi... Nemlig en skinnjakke fra Marie Philippe!! Alltid ønsket meg en skinnjakke, men har aldri syntes de har sittet noe pent på meg.. men denne jakka var nydelig!! Såå mykt skinn, og passet perfekt!
Jeg kjøpte en Brun, jeg er veldig blå i klesveien ellers, og  
Så vinteren må holde seg unna litt til altså, slik at jeg får brukt jakka litt mer i år.. ;)
I dag er det Sabeltannkonsert i Fredrikstad med korpset til sambo og et barnekorps, men før jeg kommer så langt tenkte jeg å få begynt på gjesteboken til bryllupet!!
Under 3 uker igjen nå gitt... wæææ....

Ha en fin søndag!
Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Kjempefin jakke! :) Og kos deg med både sabeltann, gjestebok og nerver :)

    SvarSlett
  2. Mye fint å kjøpe denne høsten, og disse jakkene er kjempe lekre...og passer fint til blått også....

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)