tirsdag 12. oktober 2010

4 dager igjen til vårt bryllup

Da er det bare 4 dager igjen til den STORE dagen er her..Blir nesten litt uvel av å tenke på det...
Jeg har en konstant murring i magen, og halsen er litt tullete med meg... Jobber med å ikke bli syk... men om jeg skulle bli forkjølet så skal jeg nok bli gift alikevell !
Siden værvarselet har begynt å ta med seg helgen så klarer jeg jo ikke annet enn å følge med.. og enn så lenge ser det bra ut!
Det er jo ikke mye man får brukt været til i Oktober, men veldig deilig om det ikke regner iallefall...:)
Men enn så lenge ser det jo iallefall veldig bra ut... både på yr.no:
Og på pent.no:
Så da får vi håpe at det holder...!!!
Idag skal jeg brette og stifte hefter til den store gullmedaljen. Vi har skrevet litt om alle gjestene som kommer, syntes det kan være en hyggelig "icebreaker".. og veldig greit å få plassert folk... Så denne er printet ut, men må stiftes og brettes idag!
Jeg skal også lage 1 bordkort til, slik at min gamle skolevenninne som skal være fotograf også får et bordkort og en plass under middagen :)

Snart bare 1 jobbedag igjen, har tatt oss fri torsdag og fredag for å ha litt god tid til de siste forberedelsene :)
Ha en fin tirsdag!

Klem
post signature
(som lurer på om det er noe hun har glemt.....)

3 kommentarer:

  1. Åååå så spennende:)
    Krysser figrene for fint vær;) Du må hvertfall legge inn bilder fra bryllupet;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Spennende! :) Krysser fingrene for at været holder seg :)

    SvarSlett
  3. i dag er det bare tre.:-) masse lykke til.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)