onsdag 6. oktober 2010

Er alt klart ?

Er alt klart nå??
Lenge siden det har kommet et lite innlegg fra meg nå... men;
Jeg klarer ikke roe meg for tiden.. sliter med å sove... grubler og tenker... gneldrer og glefser...
Det er under 2 uker igjen til den store dagen... og jeg begynner å kjenne at bryllupsØRNENE er på vei inn i magen... ja, det må være ørner, de er iallefall vesentlig større enn sommerfugler... og det begynner å bli mange av dem...
Men på andre siden forstår jeg ikke hvorfor jeg stresser sånn, det meste er jo klart...
Kirken er booket, lokale med både mat, serveringspersonell og drikke er booket, blomster er bestilt, kjolen er levert til damping og alt tilbehør til kjolen ligger klart, brudgommens klær er ordnet, ringer er hentet, kirkeprogrammet er snart klart, gjesteboken er under produksjon, bordkorta er ferdig... ja, det meste er vel klart, iallefall av store ting... Jeg må kjøpe noen småting som strømper, gnagsårplaster etc.. men det meste er jo klappet og klart!
Alikevell klarer jeg ikke roe meg... konstrant stresset over at jeg er redd det er noe jeg har glemt...
Håper jeg klarer å finne roen noen dager før bryllupet så jeg får slappet litt av og kan nyte dagen når det kommer... Bare 10 dager igjen nå!

Hva driver dere med for tiden da ?
post signature

4 kommentarer:

  1. Hei
    Så koselig med bryllup!
    Høres ut som om dere har det viktigste i orden :D
    Her har Turbo høstferie og KusinePetrine er på besøk :D
    Ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  2. Jeg er bare innom for å ønske deg lykke til. Ikke rart at du har bryllupsnerver når det nå er så kort tid igjen.
    Klem

    SvarSlett
  3. Vil bare ønske deg lykke til! Bryllup er alltid flotte greier, og like rørende hver gang :)

    SvarSlett
  4. nå er det ikke lenge igjen..:-) skjønner det er mange tanker i topplokket nå.:-) du får sortere så godt du kan.:-) masse lykke til.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)