torsdag 7. oktober 2010

Hipp Hurra For Lillesøster

I dag har lillesøster bursdag. Hele 20 år blir hun i dag, det er rart som tiden flyr.. og det er rart at hun begynner å bli voksen...
Det skumleste med at hun blir 20 år er kanskje hvor gammel jeg har blitt... hehe... det er neste 8,5 år imellom oss... det betyr at jeg begynner å nerme meg 30...
Vel vel.. tilbake til det koselige, nemlig min søsters bursdag!
Vi skal feire hjemme for foreldrene våre i dag, og jeg har laget et spesielt kort til henne, ikke så lett å finne på ting til en 20 åring.. men håper gaven faller i smak!
Så;
Gratulerer så mye med dagen lille Line :)

Ellers kjenner jeg meg litt tufs i dag, typisk det bare en drøy uke før bryllupet... men jeg har ikke gitt meg enda, og forsøker å kjempe det bort så godt jeg kan... men det er kanskje ikke så rart jeg blir syk, syntes alle er syke for tiden jeg...

Ha en fin torsdag!
Klem

post signature

3 kommentarer:

  1. Hehe - jeg laget almanakk til min søster på personligaalmancka (eller hva det heter) til bursdagen hennes i sommer. Da jeg skrev inn min egen bursdag som "Storesøster - 30 år" fikk jeg vondt i magen. Jeg fikk faktisk vondt i magen da jeg skrev det her også. Hehe. Gratulerer med dagen til lillesøsteren din da :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til din lillesøster...og masse, masse lykke til med bryllupsforberedelser!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)