fredag 8. oktober 2010

Pengene flyr...

Jeg fortalte at jeg laget kort til Lillesøstert bursdag i går, det er ikke alltid så lett å finne på noe til 20 åringer, og siden hun var 20 ville jeg ikke bare kjøpe noe heller... så jeg bestemte meg for å gi et kort...:
Forsiden er kanskje ikke så alt for spennende.. en søt jente med en rose, som min søster umiddelbart mente at måtte være henne..

Da hun derimot snudde kortet så ble øynene hennes litt større...
Dette var nemlig bursdagsgaven fra oss i år...
4 stk sommerfugler..:
Alle syntes kortet og ideen var såå morsomt... men det morsomste var de som ikke så at det var penger med en gang.. morsom reaksjon da de så det.. ;)
Lillesøs ble fornøyd å tror jeg !
Moro å være litt kreativ med andre ting enn bare bryllup selv om det er siste innspurten til bryllupet i disse dager... bare 1 uker igjen nå...

MEN; Nå er det snart helg!

Ha en fin fredag.
Klem
post signature

9 kommentarer:

  1. gratuleer så mye til lillesøster.:-) og for et flott kort...lekkert og kreativt laget.:-) dette kan du Hege.:-)

    SvarSlett
  2. Det er det tøffeste korte jeg har sett, hvordan kom du på det? Kjempe stilig =)

    SvarSlett
  3. Så stilig - har aldri sett den varianten før! Mye mer spennende enn bare en kjedelig pengelomme på kortet :)

    SvarSlett
  4. Vidunderlig :) Minner meg om at jeg skal forvandle alle banke-bildene mine til ymse kort... Takk for inspirasjonen!
    PS: bankebilder? de er her om du vil se: http://www.fiesnotiser.no/2010/07/bank-et-kunstverk.html

    SvarSlett
  5. For et lekkert kort:)
    Tenker hun ble glad for dette ja:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. Så herlig! Utrolig smart og kreativ idè. Er det lov å stjele den? =D

    Ohh.. Kun en liten uke igjen. Nå vil jeg tro du er spent på den store dagen. Fortsett å puste med magen! :)

    God helg fra Huldra

    SvarSlett
  7. Så flott kort og så artig med de sommerfuglene, den ideen rapper jeg til senere bruk. Tipper søsteren var fornøyd med både kort og penger.

    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  8. Ojoj! Den ideen skal jeg stjele for neste helg! :) Da skal vi feire 4 voksne som har bursdag i familien med 4 dagers mellomrom. Og alle ønsker seg penger - da blir MINE kort finest! :) skal si jeg har fått ideen av deg da :)

    SvarSlett
  9. Kult! Det er den herligste pengegaven jeg noen gang har sett:))
    Helt fantstisk bare og komme på det!
    Spørs om jeg ikke stjeler denne ideèn gitt:)

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)