mandag 11. oktober 2010

Snackgafler?

Jeg har snart lett alle steder jeg kan tenke meg at jeg kan finne snackgafler i plast... men jeg har kun funnet det 1 sted, nemlig på Staples.. MEN jeg skulle gjerne ønsket meg noen andre... Disse var så matte og daffe:
I mitt hode har jeg sett for meg noen fargerike, men i gjennomsiktig plast...
Noen som vet hvor jeg kan få tak i det ?
Jeg skal bruke den i bryllupet i HELGEN..(wææ) til servering av frukt før middagen... så jeg må kjøpe dem ganske snart.. ;)

Tips taes i mot med takk :)

Klem

post signature

4 kommentarer:

  1. Skulle mer enn gjerne hjulpet deg, men jeg har ikke peiling:)

    Tenk at til helga skal du stå brud...å så spennende da:)

    Ha en fin dag og lykke til med letinga:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Her har jeg virkelig IKKe peil gitt, men det er vel en mulighet å spørre på hoteller evt utesteder??? De har sikkert peil... LYKKE til:)

    SvarSlett
  3. Gafler kan jeg ikke hjelpe deg med. Men ønske deg lykke til i helga vil jeg gjerne gjøre :)

    SvarSlett
  4. Rafens har en type som er LITT penere enn Stapels sine i alle fall. Lykke til på dagen :O)

    Mvh UnaCita på hagegal.no

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)