torsdag 21. oktober 2010

♥ Vårt Bryllup ♥ ... Del 1

Først må jeg starte med at jeg ikke har fått mange bildene enda. Så jeg har ikke så mye å vise dere! Derfor jeg har kalt innlegget del1, det betyr at det vil komme mere etterhvert.

Jeg satte meg i bilen litt før kl 08.00, og hadde med meg så mye at det så ut som om jeg skulle være borte en stund...MEN jeg skulle jo bare til frisøren noen timer!
Vel parkert hos frisøren ble håret vasket og rullet opp, og som dere ser av bildet ser det ut som om jeg ble tatt en del år tilbake i tid...
Jeg var litt skeptisk der jeg satt med ruller i hele håret og tok meg en liten matbit.. og godt var det at jeg spiste litt da mens jeg hadde tid... for etterpå fløy tiden omtrent fra oss..
(bilde tatt av lillesøster Line Stokke)
En spent pappa var på plass kl 12.00 for å hente meg og mine to forlovere...men da hadde vi knapt begynt å ta på meg kjolen, heldigvis så var han ute i god tid.. og vi dro ca 12.30, og annkom kirken 12.50.. 
Pefekt tid!

Det var en helt merkelig følelse da dørene slo opp og Mendelsson melodi strømmet mot oss... Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake.. selv om jeg kjempet som bare det.
Vi hadde 3 soloinnslag; "se på mej" og "hold on"(michael buble) ble sunget med piano til, og "Gabriels obo" ble spilt av trompet og orgel. Alle innslagene var veldig fine, og siste innslag endte til og med opp i applaus.
(bilde tatt av Guro L. Stende)
Vi ble gift, og kom oss igjennom det hele ganske smertefritt...På dette bilde fikk vi vel velsignelse, og i bakgrunnen skimter dere en av mine forlovere. ( jeg er så priviligert at jeg hadde 2 stk).
Under ser dere et bilde som er tatt i det vi går ut av kirken.
(bilde tatt av Guro L. Stende)
Utenfor ventet knallsol og Borge Musikkorps som spilte en hel del stykker for oss, det skapte en kjempefin stemning  i høstsolen på kirketrappen.

Flere bilder kommer etterhvert :)

Stor klem fra
post signature

17 kommentarer:

  1. blir spennende å følge med. du var helt nydelig.
    selv måtte jeg dele bloggingen om bryllupsdagen inn i 4 deler ;)

    SvarSlett
  2. Da er det på tide å si GRATULERER!
    Har fulgt med på forberedelsene, og jammen ble det bryllup til slutt...

    SvarSlett
  3. Åååå så nydelige dere var:)
    Dere så veeeeldig lykkellige ut ja:) Så koselig:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  4. Først av alt; GRATULERER SÅ MYE!!!
    Og så nydelig som dere var!
    Gleder meg til å se flere bilder...
    ;-)

    SvarSlett
  5. Moro å få bli med på dagen deres, og jeg gleder meg fortsatt til de neste innleggene. :)
    Bildet av deg med hårrullene var flott tonet! En spent brud som sikkert såvidt klarte å spise vil jeg tro. Kjenner igjen bruset i kroppen fra da vi giftet oss for 2 år og 3 mnd. siden. Herlig! =D

    SvarSlett
  6. Ååå så nydelig du var :)Kjolen var veldig fin - liker det litt enkelt. Min søster har en litt mer "avansert" kjole - den er også fin, og passer hennes personlighet perfekt. Men selv er jeg så svak for det enkle rene. Så ut som en kjempefin dag - gleder meg til å se mer :)

    SvarSlett
  7. så hyggelig Hege..jeg får helt gåsehud her jeg sitter mens jeg leser nedover..føler man er litt tilstede.:-) takk for at du deler med oss fantastisk kjole og bukett...Nydelig var du..og din kjære..flott par..og søte med ruller i håret også..syntes jeg du skal gå for i hverdagen hjemme av og til:-) tjhii..
    og sangene som ble spilt i kirken og korps når dere kom ut..nei dette er jo det perfekte brylup :-)
    gratulerer igjen til det nygifte brudeparet.:-)

    klem

    SvarSlett
  8. Får frysninger fra nakken og ned i tærne! Utrolig vakkert par, og jeg gleder meg til å lese fortsettelsen :)

    SvarSlett
  9. Nydelig brud og nydelig kjole :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  10. Nydelig!

    Helt rørt her jeg sitter jeg!

    Flott frisør bilde av deg :)

    Klem, Line.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye! :) Nydelig du var!!

    Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett
  12. Så fint par dere er :) Du var en nydelig brud :) Gleder meg til flere bilder.

    SvarSlett
  13. Så vakert par dere er. nydelig. Grattis med vel overstått.
    Klem

    SvarSlett
  14. Vakker brud og nydelig par! - det er ikke vanskelig å forstå at dagen deres var PERFEKT - og at dere er lykkelige synes på lang vei!!
    Du er sann inspirasjon, Hege - det er moro å følge deg på blogg og bv!

    Gratulerer så mye, og alt godt for dagene som kommer.

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Nydelig bilde på kirketrappa :)

    SvarSlett
  16. Så fine dere var! :) Gratulerer nok en gang med dagen ♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)